וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין לא לגמרי מרוצה, ירושלים חושבת על היורוקאפ

9.12.2013 / 8:34

הקפטן החדש סיכם את ה-70:97 על נתניה: "ניצחון חשוב, אבל נגררנו למשחק שכונתי. עכשיו רוצים לעלות שלב באירופה"

לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב וההפסד ביורוקאפ מול חימקי מוסקבה, הפועל ירושלים המשיכה במומנטום בזירה המקומית והשיגה אמש (ראשון) את ניצחון הליגה הגדול ביותר שלה העונה, 70:97 על ברק נתניה. האדומים במאזן 3:7 העונה ובעוד היריבה הגדולה מכבי תל אביב מדשדשת בליגה, ירושלים עלתה למקום הראשון בטבלה. יחד עם זאת, בבירה ממש לא ממהרים לחגוג ומודעים לכך שביום רביעי מצפה להם משחק חשוב מאוד ביורוקאפ.

ירושלים מחצה את נתניה ועלתה למקום הראשון

יותם הלפרין הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בינתיים התחושות כקפטן רגילות. הלפרין/יוסי ציפקיס

יותם הלפרין אמר בסיום: "היה חשוב לנצח, זה מסוג המשחקים שאתה לא רוצה למעוד בהם, בטח לא בבית. אלו יריבות מסוכנות, עם שחקנים טובים ואתלטים. מעבר לכך, אני חושב שהיו רגעים בהם נגררנו למשחק שכונתי. היו לנו בהתחלה איבודים ופתחנו לא טוב, אבל אני שמח שבסוף ניצחנו ועוד בהפרש גדול. ברביעי בטוח לא יהיה קל".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הלפרין הפך לקפטן הקבוצה. הרכז התייחס למינוי: "הייתי מגדיר אותו כשמח ומאכזב באותה מידה, כי איבדנו שחקן וחבר לקבוצה (אלישי כדיר, ו"כ). אני מאחל לו בהצלחה באילת. זה היה משחק ראשון שלי כקפטן ובינתיים אין הרבה הבדל". על המשחק מול פלוישטי ברביעי הקרוב הוסיף הלפרין: "אנחנו רוצים לנצח שם ולעלות שלב, זה משחק מאוד חשוב. מעכשיו נתרכז בזה, כי המשחק ברומניה הוא סופר קשה, מול קבוצה מרוכזת וטובה. אנחנו מתכוננים ממשחק למשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully