וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עבדנו קשה בימים האחרונים כדי לבוא מוכנים"

9.12.2013 / 8:14

מכבי תל אביב רוצה לחזור לנצח בליגה ותקבל בחזרה את שון ג'יימס לקראת המפגש מול ראשון לציון (20:30, ספורט 5). נעימי במגעים מתקדמים עם ראשון לציון

לאחר שהשיגה עוד ניצחון דחוק ביורוליג ביום חמישי, הפעם בבית מול לוקומוטיב קובאן והתבססה במקום הראשון בבית, מכבי תל אביב תארח הערב (שני, 20:30, ספורט 5) את מכבי ראשון לציון בליגה הישראלית, שם היא הרבה יותר מתקשה. הצהובים מציגים יכולת דלה מאוד העונה בזירה המקומית ולפני שבוע ספגו הפסד דרמטי במשחק היוקרתי מול הפועל ירושלים, ההפסד הרביעי שלהם העונה בתשעה מחזורים, מה שמציב אותם רק במרכז הטבלה.

החדשות הטובות מבחינת סגנית האלופה הן חזרתו של הסנטר והקפטן שון ג'יימס, שכבר לאחר המשחק מול קובאן הצהיר כי הוא מקווה לשוב לפרקט מול הקבוצה מעיר היין. מי שלא יתלבש הפעם הוא דווין סמית', שממשיך לזכות למנוחה ברוב משחקי הליגה.

20:30, ספורט 5: מכבי תל אביב רוצה לחזור לנצח בליגה

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזר מהפציעה. ג'יימס/קובי אליהו

ראשון לציון, שפתחה את העונה בצורה חלשה, הצליחה לנצח לאחרונה את בני הרצליה והפועל אילת ועלתה מעל הקו האדום, אולם מדובר ביריבה שמכבי תל אביב חייבת לנצח, בטח שבהיכל נוקיה. ראשון לציון נמצאת במגעים מתקדמים עם יובל נעימי, שמתקרב לקבוצה. גם מכבי חיפה וגלבוע/גליל עליון מעוניינות בשחקן.

המאמן דיוויד בלאט אמר לקראת המשחק הערב: "ניסינו לעבוד קשה מאוד בימים האחרונים אחרי הניצחון על קובאן כדי להתכונן כמו שצריך לליגה. ראשון לציון עשו שני ניצחונות גדולים במשחקים האחרונים. ברור לנו שאנחנו צריכים להגיע מוכנים". לגבי ג'יימס אמר בלאט: "הוא התאמן בצורה סבירה בימים האחרונים וננסה לתת לו כמה דקות".

במכבי תל אביב ציינו את דייויד בלו, שבמשחק האחרון מול קובאן חצה את רף 1,000 הנקודות במדי הקבוצה ביורוליג: "בלו הוא השחקן ה-18 בתולדות מכבי שמגיע ל-1,000 נקודות באירופה וחסרות לו 88 נקודות כדי לחלוף על פני ליאור אליהו ו-102 כדי לעבור גם את עודד קטש", נכתב בהודעה שפירסמה הקבוצה. הצהובים העלו לאוויר אפליקציה חדשה הכוללת עדכונים חיים ממשחקי הקבוצה וחיבור מלא לכל הרשתות החברתיות בהן פעילה מכבי (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, גוגל פלוס וכו').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully