וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "אברטון הקבוצה הכי טובה שפגשנו העונה"

קשר ארסנל החמיא לטופיז לאחר ה-1:1 באמירויות. ונגר: "יש לנו אופי פנטסטי". מרטינס: "השער שלהם בא משום-מקום"

אברטון ממשיכה לעשות צרות לגדולות. החבורה של רובן מרטינס פגשה אמש (ראשון) את מוליכת הפרמיירליג ארסנל וקלקלה לה את התוכנית לפתוח פער של 7 נקודות בצמרת, כשסחטה ממנה 1:1 דרמטי באצטדיון האמירויות. הטופיז נעזרו ביכולת טובה של טים הווארד בין הקורות, ספגו שער מרגלי מסוט אוזיל בדקה ה-80 אך הוציאו תיקו בשיניים בזכות שער מצוין של ג'רארד דאולופאו המחליף בדקה ה-84.

"אברטון היא הקבוצה הכי טובה שפגשנו העונה בפרמיירליג", הודה בסיום קשר ארסנל מיקל ארטטה. "לא לחינם הם נמצאים במקום החמישי בליגה. הם פשוט עושים את הדברים נכון. יש להם שחקנים טובים וקשה מאוד להתמודד איתם. היה משחק קשה, אבל במחצית השנייה היינו טובים יותר".

1:1 בין ארסנל לאברטון, הפער בפסגה: 5 נקודות

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
מרוצה בעיקר מהאופי. ונגר/GettyImages

מנג'ר התותחנים ארסן ונגר הצטער על אובדן היתרון: "חבל שלא הצלחנו לשמור על ה-0:1, ושלא שמרנו על רשת נקייה. אני בכל זאת מרוצה. לקבוצה הזאת יש גישה פנטסטית והיא תמיד מגיבה לכל מצב. השחקנים נותנים הכל. נכון, תמיד יש מקום לשיפור, אבל הגישה והאיכות כבר שם ויש לנו בסיס טוב. היה משחק מהנה".

בצד השני, הטופיז התעקשו בסיום שהגיע להם ניצחון. "במחצית הראשונה שיחקנו בצורה הכי טובה שאפשר לבקש במשחק חוץ באמירויות", אמר המנג'ר רוברטו מרטינס. "השער שלהם הגיע משום מקום, אבל הראינו אופי וחזרנו למשחק. עמדנו בסטנדרטים שהמשחק הזה הציב לנו. עצם זה שאנחנו יכולים לנצח באולד טראפורד ולצאת עם נקודה מהאמירויות אומר הכל. אנחנו עדיין בתהליך למידה, עוד נשתפר".

מגן אברטון פיל ג'אגיילקה הוסיף: "הגיע לנו יותר מתיקו. חזרנו בצורה יפה, אבל שלטנו במשחק למשך רוב שלביו. אליפות? תקוות ומציאות לחוד, אלה שני דברים שונים. כמובן שנשמח לזכות בתואר, אבל כרגע אנחנו רק רוצים להישאר קרובים לארבע הראשונות בטבלה".

ג'רארד דאולופאו שחקן אברטון חוגג. רויטרס
חשבו שהגיע להם יותר מתיקו. דאולופאו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully