וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "מאמין שעם רוני לוי נצא לעידן חדש"

8.12.2013 / 22:43

הבעלים של בית"ר ירושלים שמר על אופטימיות אחרי ההפסד למכבי ת"א והביט קדימה: "נחפש שחקנים מתאימים בינואר"

one

אצטדיון טדי לבש חג, אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו בהמוניהם וקיוו לראות את קבוצתם מפתיעה את מכבי תל אביב וקוטעת רצף של שלושה הפסדים, אבל דווקא מכבי היא זו שחייכה בסיום ועלתה למקום הראשון עם 1:2 די קליל מבחינתה במשחק לא מרשים. ראדה פריצה הימם עם שער כבר אחרי שתי דקות, ברק יצחקי הכפיל מול האקסית בדקה ה-40 ובריאן ז'ונס כבש שער מצמק נהדר שלא הספיק שבע דקות לסיום. רוני לוי, שמונה רק ביום שישי למאמן החדש במקומו של אלי כהן, ישב עדיין ביציע וראה את קבוצתו החדשה נוחלת הפסד רביעי רצוף ומתקרב מאוד לתחתית הבוערת. במשחקו הראשון והאחרון כמאמן ראשי, דוד אמסלם לא הצליח להושיע את הבית"רים.

בריאן ז'ונס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
גם השער שלו לא עזר. בריאן ז'ונס/יוסי ציפקיס

"צריך לעבוד קשה בשביל להוציא את הקבוצה מהמצב הזה", כך אמר בסיום המאמן הזמני דוד אמסלם, אני מקווה מאוד שכבר במשחק הבא נדע לעצור את הסחף. לפעמים צריך לעצור מספר הפסדים עם תיקו. אנחנו מאמינים בשחקנים שנמצאים פה, יש לנו זמן עד ינואר ואני לא חושב שצריך לדבר על שחקנים חדשים, מאמין שנעשה את זה ביחד"

על המשך העונה של בית"ר: "אנחנו צריכים להשתפר, לעבוד קשה ולהילחם. רק עם עבודה קשה נמצא מהמצב הזה"

על הפיטורים של אלי כהן אמר אמסלם: "זה לא היה נעים, הופתעתי. הגענו בבוקר וקיבלנו את ההודעה הזו. אני חושב שאלי כהן מאמן טוב וכבר בעונה הזו יהיה בקבוצה אחרת".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
דוד אמסלם עוזר מאמן בית"ר ירושלים עם בריאן ז'ונס. יוסי ציפקיס
לא הצליח להושיע. דוד אמסלם/יוסי ציפקיס

הבעלים אלי טביב אופטימי שבית"ר תוכל לצאת מהמצב הזה אחרי ההפסד הרביעי ברציפות, ואמר: "לרוני לוי יש הרבה עבודה. אנחנו נתכונן לינואר, נחפש את השחקנים המתאימים, נחזק את הקבוצה בזרים ובישראלים ומקווה שניראה טוב יותר בעתיד. אנשים צריכים להבין שהתחלנו את העונה באיחור וכולם כבר חתמו בקבוצות אחרות. אני מאמין שיהיה טוב בעתיד. בית"ר זה מועדון גדול. נעשה את הכול כדי להתחזק ואני מקווה שניראה יותר טוב. אני מאמין שעם רוני לוי ניכנס לעידן חדש".

ניסו קפילוטו בלם הקבוצה, אמר בסיום: "יש לחץ בקבוצה בעקבות ההפסדים, אבל אני חושב ששיחקנו דווקא די טוב בדקות מסויימות. הגול המוקדם ערער לנו את הביטחון ואנחנו חייבים לעבוד על זה ולא לקבל גולים מוקדמים. החל ממחר יש לנו מאמן חדש והוא יתקן את מה שצריך לתקן".

על המפגש הקרוב שמצפה לבית"ר מול סכנין בדוחא: "זה הולך להיות משחק מאוד קשה אבל אנחנו באים לנצח כמו לכל משחק בליגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully