וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה לפני המונדיאל: קטטה אלימה בליגה הברזילאית

המשחק בין אתלטיקו פרנאנסה לוואסקו הופסק וחודש בגלל קטטה ביציעים. השוטרים ירו כדורי גומי, מסוק פינה את הפצועים. צפו בקטטה (משחקי הליגה הברזילאית משודרים בספורט 1)

צילום מסך

משחק התחתית בין אתלטיקו פרנאנסה לוואסקו דה גאמה במחזור הסיום של ליגת הברזילראו הופסק הערב (ראשון) בשל מהומות בין אוהדי שתי הקבוצות. על פי הדיווחים, במהלך הקטטה האלימה גם נהרג אוהד אחד של פרנאנסה, אך לאחר מכן התברר כי האוהד נמצא במצב קשה אך הצליח לשרוד את המכות שספג.

המשחק היה מכריע עבור שתי הקבוצות משתי סיבות שונות. ניצחון היה מבטיח לאתלטיקו את המקום השלישי שמעניק עלייה אוטומטית לשלב הבתים של גביע הליברטדורס, ואילו ואסקו הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי להישאר בליגה.

המהומות החלו בדקה ה-17, במצב של 0:1 לאתלטיקו משער של פאולו באייר 12 דקות לפני כן. בין שני מחנות האוהדים חצץ יציע ריק, אבל הם הצליחו לפרוץ את הגדרות, להיכנס ליציע ולהתחיל להכות אחד את שני. הטלוויזיה הברזילאית הראתה תמונות קשות.

משחקי הליגה הברזילאית משודרים בספורט 1

אוהדי ואסקו דה גאמה. GettyImages
אוהדי ואסקו דה גאמה במהלך מהומה אחרת לפני כמה שנים/GettyImages

המשחק התקיים במדינת סנטה קלרה, שם לכוחות משטרה אסור להיות נוכחים במשחקי כדורגל, והסדרנים באצטדיון נותרו חסרי אונים. השוטרים שהוזעקו למקום ירו כדורי גומי לכיוון האוהדים, שחלקם נפצעו במהלך הקטטה ההמונית. למקום הוזעק מסוק משטרתי שפינה שלושה פצועים במצב קשה לבית החולים. לאחר דקות ארוכות ומהומה רבתית ובהתערבות של כוחות משטרה רבים, המשחק הטעון חודש ופנאנסה חגגה על ואשקו עם 1:5 שהוריד את קבוצת הפאר מריו לליגת המשנה.

אחד מחברי הנהלת ואסקו, אנטוניו פראלטה, סיפר על ההתרחשויות האלימות: "אוהד אחד שלנו נכנס לתרדמת ואוהד מהצד השני נהרג, לפחות כך שמעתי. זה לא קרקס, זה אירוע ספורט שצריך להביא לאנשים שמחה ולא מוות. אנחנו, בוואסקו, לא מקבלים את זה".

שחקן אתלטיקו, לואיז אלברטו, אמר לצוותי הטלוויזיה בדמעות: "האוהדים שלנו ניסו לברוח. ראינו בחור צעיר ששוכב על הקרקע בזמן שבועטים בו ומכים אותו בעזרת בלוקים ואלות. הוא בנאדם, זה חייב להיפסק. ביקשנו מהם להפסיק, אבל הם לא הקשיבו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully