וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: 5 מדליות לשחייני ישראל בתחרות באמסטרדם

קופלב (כסף), שגלוב (כסף) וגמבורג (שלוש ארד) עלו על הפודיום בהכנה לאליפות אירופה בבריכות קצרות בדנמרק

רגע לפני פתיחת אליפות אירופה בבריכות קצרות, שתחל בסוף השבוע בדנמרק, הצליחו שחייני ישראל לקטוף חמש מדליות בתחרות הבינלאומית באמסטרדם.

בכיר השחיינים, יונתן קופלב, אשר הוכתר אשתקד כאלוף אירופה, זכה במדליית כסף במשחה החזק שלו 50 מ' גב. הוא סיים במשותף במקום השני יחד עם ההולנדי לאורנט באמס, כשהשעון הראה על תוצאה זהה של 25.91 שניות. ירון שגלוב הצליח, אף הוא, לזכות במדליית הכסף במשחה 50 מ' חזה, כשעצר את השעון על 28.67 שניות.

דוד גמבורג היה השחיין המצטיין במשלחת זו, כשענד שלוש מדליות ארד. במשחה 100 מ' פרפר הוא קבע 56.00 שניות. בחצי המרחק הוא הגיע לקיר לאחר 25.20 שניות. בבוקר, במוקדמות, הוא קבע את התוצאה השלישית בטיבה עם שיא אישי של 24.94 שניות, ההישג ה-11 בתולדות משחה זה של שחיין ישראלי. ולבסוף, הוא קינח את התחרות במדליית ארד נוספת במשחה 100 מ' גב, כשנגע בקיר לאחר 56.14 שניות, 14 מאיות השניה מהמקום השני בו דורג המקומי באמס. גמבורג הקדים את חברו לנבחרת קופלב שדורג רביעי בתוצאה 56.56 שניות.

דוד גמבורג שחיין. ברני ארדוב
המצטיין במשלחת. דוד גמבורג/ברני ארדוב

מחר (שני) ייצאו תשעה שחיינים ושתי שחייניות לאליפות אירופה בבריכות קצרות שתיפתח ביום חמישי הקרוב בהרנינג שבדנמרק. זו תהיה אחת הנבחרות האיכותיות ביותר שייצגה את ישראל באליפות שכזו.

בין היתר, יעקב טומרקין ינסה להוכיח את כוחו במשחה החזק שלו ב-200 מ' גב ויתחרה בחמישה משחים נוספים. גם לגל נבו תהיה אליפות מייגעת, כשהוא יתחרה במשחה 200 מ' מעורב אישי וכן בחמישה משחים נוספים. אלוף אירופה בבריכה ארוכה, יונתן קופלב, ישחה במשחה הקצר 50 מ' גב, ביתר משחי הגב וכן ב-50 מ' חופשי. גיא ברנע יתחרה גם הוא ב-50 מ' גב וייאבק גם במרחק הכפול על העפלה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully