וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפל המדרגה: הניקס הובסו בביתם מול הסלטיקס

הקבוצה של מייק וודסון נחלה את הפסדה הגבוה מזה שלוש שנים, 114:73 מול בוסטון בגארדן. 23 נק' לג'ורדן קרופורד

ארבעה משחקים ייערכו הלילה (בין ראשון לשני) בליגה הטובה בעולם, אבל הראשון שבהם נערך מוקדם מאוד וסיפק עוד מפח נפש לניו יורק ניקס שחטפה עוד מפלה קשה העונה והובסה בביתה 114:73 על ידי בוסטון סלטיקס החלשה. בהמשך תתארח מיאמי האלופה אצל דטרויט, יוסטון ועומרי כספי יארחו את אורלנדו ואינדיאנה הלוהטת תתארח למשחק קשה מאוד אצל אוקלהומה ת'אנדר.

קורנטי לי שחקן בוסטון מול מאטה וורלד פיס שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
איזו הצגה. קורטני לי בדרך לעוד סל/GettyImages

ניו יורק (14:5) - בוסטון (10:12) 114:73

רק בליל חמישי קטעו הניקס רצף של תשעה הפסדים רצופים מפתיחת העונה ופירקו בדרבי את ברוקלין נטס, אבל הערב הקבוצה של מייק וודסון חזרה לסורה עם ההפסד הכי משפיל שלה העונה, הפסד שלבטח עוד ייתן את אותותיו ואפילו עלול לעלות במשרתו של המאמן שלה שסופג ביקורות מפתיחת העונה. הסלטיקס פתחו את המשחק הזה בטירוף והפכו אותו לגארבג' טיים כבר אחרי הרבע הראשון בו הם רמסו את הניקס 11:34. חלק מהאוהדים הזועמים בתפוח הגדול נטשו בזעם את האולם כבר ברבע השלישי ומנעו מעצמם את התענוג והצפייה בהפסד הביתי השלישי הכי גבוה של הקבוצה אי פעם.

בוסטון לא ריחמה על היריבה שלה וטיווחה מחוץ לקשת עם 13 שלשות, שש מתוכן היו שייכות לג'ורדן קרופורד שסיים את המשחק כקלע המוביל עם 23 נקודות (6 מ-12 מהשלוש) ושבעה אסיסטים. ג'ארד סאלינגר הוסיף 21 ואייברי בראדלי אקס הפועל ירושלים רשם דאבל דאבל מרשים של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. כרמלו אנתוני היה כהרגלו הקלע המוביל של הניקס עם 19 נקודות אבל באחוזים רעים (5 מ-15). אמרה סטודמאייר הוסיף 17 נקודות מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully