וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג במקום החמישי אחרי 0:3 בפרייבורג

ארנולד (8) ואוליץ' (11) כבשו שערים מוקדמים, שפר חתם (90). רבע גמר הגביע: המבורג - באיירן, פרנקפורט - דורטמונד

וולפסבורג ניצלה הערב (ראשון) את תוצאות משחקי סוף השבוע ועלתה למקום החמישי בבונדסליגה, בזכות ניצחון חוץ 0:3 על פרייבורג מהתחתית. כעת רחוקים הזאבים רק חמש נקודות מהמקום השלישי, ממנו עולים אוטומטית לליגת האלופות. הרטה ברלין ניצחה 0:2 בבראונשוויג.

בהגרלת רבע גמר הגביע הגרמני נקבע כי הדאבליסטית באיירן מינכן תתארח אצל המבורג, ואילו סגנית האלופה דורטמונד תתארח אצל פרנקפורט. השנייה בטבלה לברקוזן תארח את קייזרסלאוטרן מהליגה השנייה, ואילו וולפסבורג תפגוש את הופנהיים.

מקסימיליאן ארנולד (מימין), איביצה אוליץ' שחקני וולפסבורג. GettyImages
הכריעו כבר בפתיחה. מקסימיליאן ארנולד עם איביצה אוליץ'/GettyImages

פרייבורג - וולפסבורג 3:0

פתיחה מוחצת אפשרה לקבוצה של דיטר הקינג לחזור לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו ולהשלים חודשיים ללא הפסד. פטריק אוקס בישל מצד ימין בדקה השמינית למקסימיליאן ארנולד המוכשר שחגג שער שישי העונה. שלוש דקות לאחר מכן ארנולד שוב היה מעורב, השאיר ללואיז גוסטבו וזה בישל לאיביצה אוליץ' שהעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה. פרייבורג לא מצאה תגובה, מתיאס גינטר רשם החמצה אחת גדולה וקבוצתו גם ספגה עוד אחד בתוספת הזמן, מרגלי מרסל שפר שהבקיע לרשת החשופה. המארחת נותרה במקום ה-16, ממנו הולכים בסוף העונה למבחנים.

בראונשוויג - הרטה ברלין 2:0

הברלינאים קפצו למקום השביעי בזכות ניצחון במגרשה של נועלת הטבלה. אחרי שני משחקים ללא שער זכות, אדריאן ראמוס העניק להרטה יתרון בדקה ה-20. הקולומביאני המצוין חגג שער ליגה תשיעי ו-10 דקות לסיום בישל לטולגה צ'יארצ'י את שער הבכורה שלו במדי הרטה. טימו פרטל המקומי הורחק בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully