וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ג'יימס קין חתם לעונה וחצי

8.12.2013 / 16:45

החלוץ האנגלי יחזק את החלק הקדמי של הזהובים ויוכל לשחק החל מחודש ינואר: "הכול נראה מודרני וטוב". צפו בביצועיו

one

בני יהודה הודיעה היום (ראשון) באתר הרשמי של המועדון על החתמתו לעונה וחצי של החלוץ האנגלי ג'יימס קין, המיוצג על ידי הסוכן זיו שטרנברג. ההודעה הזו הגיעה זמן קצר אחרי שהתברר שחלוץ הקבוצה, אור ברוך, ייעדר כחודשיים בעקבות פציעה במשחק ההפסד למכבי חיפה ביום שבת. קין יוכל לשחק אך ורק החל מחודש ינואר והזהובים שבשורותיהם רשומים כעת חמישה זרים, מתכוונים לשחרר את יורו לאמין ואדם הרפקה.

החלוץ צוטט הבוקר בתקשורת השבדית: "אני יכול לומר שאני בתל אביב... ראיתי את האצטדיון ומתחם האימונים, הכול מודרני וטוב. מבחינתי זו הזדמנות להתקדם. הכדורגל בישראל הרבה יותר טוב ממה שחושבים וברור שזו תהיה הרפתקה וכמובן גם אשתכר היטב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יושיע את בני יהודה? קין במדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קין בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של פורטסמות' ואף רשם שתי הופעות בפרמיירליג בעונת 2004-2005, אבל אחרי שעלה לבוגרים התקשה לקבל הזדמנות בקבוצה והושאל לתקופות קצרות למספר קבוצות, ביניהן בורנמות', בוסטון יונייטד ו-GAIS השבדית. במדי האחרונה הוא כבש 10 שערים ב-24 הופעות, מה שהביא להתעניינות גדולה בו בשבדיה ולבסוף לחתימה שלו במדי אלפסבורג המקומית.

החלוץ שמתנשא לגובה של 1.79 מטר, שיחק מ-2007 ועד לנובמבר במדי אלפסבורג ובתווך הושאל לכמה קבוצות, ביניהן פורטסמות'. בסך הכול לאורך הקריירה שלו הוא כבש 46 שערי ליגה, 34 מתוכם באלפסבורג. בנוסף, הוא כבש 8 שערים ב-34 הופעות במפעלים האירופאים השונים. בעונה החולפת מצא את הרשת חמש פעמים והקבוצה שלו סיימה במקום השישי בטבלה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של ג'יימס קין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully