וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי קיבל אזרחות ישראלית: "זה הבית שלי"

8.12.2013 / 15:58

קשר מכבי חיפה זכה לבשורות טובות משר הפנים גדעון סער. בוקולי בן ה-35 הגיע לישראל ב-2001 ומשחק בירוקים מ-2004

one

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, קיבל היום (ראשון) בשורות טובות. שר הפנים, גדעון סער, הודיע לקשר הוותיק שהוא החליט לקבל את בקשתו ולהעניק לו אזרחות ישראלית. בבקשה לאזרחות שהגיש בשמו מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, צוינה פעילותו החברתית של בוקולי ותרומתו לקהילה, בעיקר בעיר חיפה. מבחינה תיאורטית, הוא יוכל לייצג כעת גם את נבחרת ישראל.

כזכור, לפני חמישה חודשים קיבל בוקולי באופן רשמי מעמד של תושב קבע בישראל אחרי שנים של ניסיונות וסחבת בירוקרטית במה שהיווה המכשול האחרון בין הקשר הוותיק לקבל אזרחות מלאה לו ולמשפחתו. כעת, בוקולי יוכל לשחק בנבחרת ישראל במידה והמאמן הלאומי יחפוץ בשירותיו. במהלך הקמפיין האחרון הודיע אלי גוטמן שהוא בודק את האפשרות החוקית לזמן את השחקן לסגל. יחד עם זאת, בשל גילו המבוגר לא ברור אם זימון כזה אכן יגיע.

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
מגיע לו. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

בוקולי, 35, הגיע לארץ בשנת 2001 ושיחק בהפועל רמת גן, הכח רמת גן ומכבי אחי נצרת, איתה עלה לליגת העל וירד ממנה כעבור עונה. בקיץ 2004 הגיע למכבי חיפה והפך בשנים האחרונות לאחד הסמלים הגדולים של המועדון ואחד מחביבי הקהל הירוק. בתשע השנים האחרונות הוא לבש את מדי המועדון ב-390 הופעות בכל המסגרות וכבש 14 שערים. הוא היה שותף לזכייה בארבע אליפויות ושיחק עם הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ממכבי חיפה נמסר כי "בנוסף לתעודת הזהות אותה מחזיק גוסטבו בוקולי, קיבל השחקן דרכון ישראלי וכעת, בסטטוס הנוכחי, הוא יכול להיות מוזמן לנבחרת ישראל".

בוקולי, שמשחק עבור מכבי חיפה זו העונה העשירית ברציפות, אמר לאתר הרשמי: "אני גאה להיות ישראלי לכל דבר. גם לאחר שאפרוש מכדורגל אשאר פה. כאן זה הבית שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully