וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מ.ס אשדוד: אבוטבול או סאשה בהרכב

חרסיסיץ' צפוי להחמיץ את המשחק של הפועל ת"א נגד אשדוד (ב', 19:45, ספ'1). לפני המשחק: הופעות לזכר אריק איינשטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה מפגש הליגה ה-50 בין הקבוצות. עד עכשיו מאזן הניצחונות עומד על 10:26 להפועל תל אביב. 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל ת"א מארחת זה 3:17 בניצחונות לטובתה. עוד 5 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* שלוש שנים חלפו מאז הניצחון האחרון של אשדוד על הפועל תל אביב בחוץ. אז, בנובמבר 2010, סטפן קינגווה ומשה אוחיון כבשו לזכות הקבוצה מעיר הנמל.

* אשדוד היא הקבוצה עם ההתקפה החלשה ביותר במשחקי חוץ העונה – שער אחד בחמישה משחקים.

* אשדוד היא הקבוצה המועדפת על איתי שכטר ויש לו 7 שערים מולה. לעומר דמארי, הכובש החם של האדומים בתקופה האחרונה, יש רק שער אחד נגד אשדוד.

הנתונים: אתר דריבליסט

אפה אמברוז שחקן מ.ס. אשדוד מעל סטפן קינגווה. קובי אליהו
ככה זה נראה בפעם האחרונה שאשדוד ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ. אמברוז וקינגווה/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, תנסה הפועל תל אביב לחזור למסלול. מ.ס אשדוד עדיין לא ניצחה העונה בחוץ, אבל המאמן רן בן שמעון לא בונה על זה ואמר לשחקניו: "אשדוד קבוצה מאוד מסוכנת. יש לה חלק קדמי מאוד מהיר. מחר יגיע הרבה קהל לבלומפילד. זה משחק סופר חשוב למועדון כי אנחנו יכולים להחזיר לאוהדים על היכולת הלא טובה ואולי לקנות את אמונם שוב".

מעבר לדברים הללו, לבן שמעון כאב ראש לא קטן לקראת המשחק. בריאן חרסיסיץ' לא התאמן גם היום וכנראה לא יהיה כשיר. בן שמעון מתלבט לגבי זהות המחליף שלו וומי שמתחרים על המקום בהרכב הם לוקאש סאשה ושי אבוטבול. בכל מקרה, המאמן לא מתכנן שינויים במערך וגם מחר יעלה לשחק עם ישראל זגורי בצד שמאל. אוראל דגני יחזור לעמדת המגן הימני במקום אברהם צ'קול. ריף מסיקה שלא הגיע בשבוע שעבר לקרית שמונה אומנם יעמוד ביום שלישי לוועדת משמעת, אך מחר ייכלל בסגל הקבוצה במקומו של שון מלכה.

המשחק - הראשון בבית אחרי מותו של אוהד הקבוצה אריק איינשטיין ז"ל - יוקדש לפרידה מהזמר האהוב. השערים ייפתחו כבר ב-17:00 ובשעה 18:00 תצא לדרך הופעה בהשתתפות ארקדי דוכין, מיכה שטרית, לאה שבת, דורי בן זאב, אבי סינגולדה ואחרים, שיבצעו שירים של הזמר המנוח. בהמשך גם יתקיים טקס לזכרו.

מ.ס אשדוד:

הקבוצה של ניר קלינגר תנסה לשפר את מאזנה העלוב משחקי החוץ, כאשר עד כה הצליחו האשדודים לצבור נקודה אחת בלבד מחוץ לביתם. קלינגר צפוי לערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון הביתי נגד בית"ר כשגדי קינדה שחוזר מהרחקה ומיכאל סירושטן יפתחו במקום גיא צרפתי ותימור אביטן.

"בכל מגרש ובכל משחק יש סיכוי לנצח", אמר המאמן קלינגר לקראת המשחק. "זה משחק סופר קשה בחוץ אבל נבוא עם אנרגיות ומוטיבציה ונעשה את המקסימום". קלינגר התייחס להבדלי היכולת בין משחקי הבית והחוץ והוסיף: "בדרך כלל לא עשינו שינויים בהרכב ממשחקי הבית והחוץ. נהיה חייבים לתת את הדעת ברמה הטקטית כי הפועל תל אביב קבוצה מוכשרת, אבל אפשר לנצל את נקודות התורפה שלהם כדי לצאת עם תוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל טקס לזכרו של  אריק איינשטיין. ברני ארדוב
משחק בית ראשון מאז מותו של אריק איינשטיין. אוהדי הפועל תל אביב בהדר יוסף/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

אחרי שבוע בו החלוץ נמצא בכותרות בהקשר של מכירה עתידית שלו כבר בינואר, מעניין יהיה לראות איך הוא מגיב להמולה. דמארי הוא היחיד ששמר על יכולת טובה במחזורים האחרונים והפועל תל אביב זקוקה לו במיטבו אם ברצונה לחזור לצמרת.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי

שוער המשנה הצעיר קיבל את חולצת ההרכב נגד בית"ר ירושלים והציג יכולת טובה והמאמן צפוי לתת לו אשראי נוסף גם בבלומפילד. הפעם יפגוש משפתי את חוליית ההתקפה המוכשרת של האדומים ויצטרך להיות במיטבו כדי שאשדוד תצא עם נקודות חוץ נדירות העונה.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, שי אבוטבול (לוקאס סאשה), רועי גורדנה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, מיכאל סירושטן, רועי בקל, גדי קינדה, דויד סולארי, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully