וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נקבעו העולות לחצי גמר גביע המדינה

מטה אשר גברה על קריית אתא ותתעמת עם כפר סבא. ירושלים, שמשחקה נפתח באיחור, גברה על הוד השרון ותתמודד נגד מכבי תל אביב

תמונת חצי גמר גביע המדינה בכדורעף גברים התבהרה הערב (שבת) כשהפועל מטה אשר/עכו, הפועל כפר סבא והפועל ירושלים חגגו ניצחונות ברבע הגמר, והצטרפו למכבי תל אביב בשלב הבא. משחקי חצי גמר הגביע יתקיימו ביום חמישי, 16 בינואר 2014, כשמטה אשר תתעמת עם כפר סבא והפועל ירושלים תפגוש את מכבי תל אביב.

שחקני מטה אשר כדורעף חוגגים. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד בדרך לשמירת על התואר. שחקני מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

מחזיקת הגביע מטה אשר לא התקשתה בבית מול עירוני קריית אתא וסגרה עניין ב 0:3 (15:25, 15:25, 22:25). "באנו מוכנים ועשינו את הפעולות הנכונות כדי לנצח. יש עוד דרך ארוכה ונמשיך להשתפר", אמר מאמן מטה אשר נעם כץ בסיום לאתר איגוד הכדורעף.

הפועל כפר סבא נקלעה למותחן בביתה של מכבי הוד השרון, אך התעלתה בתום ארבע מערכות ארוכות כדי לנצח בשובר שוויון (26:24, 21:25, 25:23, 14:25, 12:15). "ידענו שיהיה קשה", אמר מאמן כפר סבא איתי בכרך, "במערכה השלישית היינו ביתרון 10:16 ובמקום לרוץ קדימה נתנו להם לחזור למשחק. גם ברביעית וגם בחמישית היינו בהפרש גדול והבטחנו את הניצחון".

הפועל ירושלים היא הקבוצה הרביעית שהבטיחה הערב את מקומה בחצי הגמר. הירושלמים גברו באולמם הביתי על אליצור הוד השרון בחמש מערכות (22:25, 25:16, 23:25, 25:21, 12:15). המשחק נפתח באיחור לאחר ששופטת המשחק יעל דותן לא אישרה את שיתופו של אסף אלקובי מהוד השרון בעקבות מספר אגודה מוטעה בכרטיס השחקן שלו, מה שלא מנע את שיתופו במשחקים קודמים העונה. לאחר שדותן והעוזר שמשון חי יוסף עזבו את המקום, וסירבו לשוב, אושר לקבוצות לפתוח את המשחק עם שופט מקומי שהיה מקובל על שתיהן. ביום שישי ניצחה מכבי תל אביב את מנשה/חדרה/עמק חפר בחוץ בחמש מערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully