וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "המטרה - לסיים כמה שיותר גבוה"

8.12.2013 / 8:42

רמת השרון עלתה מעל הקו ומאיר גבאי אופטימי: "שאבו החדיר אמונה". לקראת חיפה: "לא מרימים ידיים, באים לקחת נקודות"

one

שמחה גדולה הייתה אמש (שבת) ברמת השרון לאחר הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה. השחקנים הרגישו עוד לפני המשחק הרבה ביטחון והאמינו שזה המשחק שיעלה אותם מעל הקו האדום. במועדון אמרו בסיום חצי בצחוק חצי ברצינות: "אם נמשיך בקצב של החמישה משחקים האחרונים עוד נסיים בפלייאוף העליון רק שלא יהיה כסף לפרמיות".

שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים. ברני ארדוב
בקצב של פלייאוף עליון. שחקני רמת השרון חוגגים/ברני ארדוב

במועדון ייחסו את שני הניצחונות האחרונים לשני בקבוקי קמעות שארגנו, וגם לברכה מאחד המקובלים מצפון הארץ. לקראת המשחק בשבת הבאה בחיפה אמרו בקבוצה: "אם זה יעזור לקראת מכבי חיפה, נגיע אליו כל הקבוצה בהסעה בכדי לקבל ברכה".

אבל גם ללא הקמעות שחקני רמת השרון ניצחו משחק שני ברציפות יריבה לתחתית, ואחרי בני יהודה בשבוע שעבר הניצחון אמש גרם למכבי פתח תקוה לשקוע עמוק בבוץ. ברמת השרון החמיאו בעיקר לחוליית ההגנה שעשתה עבודה אדירה בשבועיים האחרונים, ויחד עם השוער איתמר ניצן שמרה על שער נקי, והגדירו זאת כנקודה ממנה למעשה הקבוצה החלה להתייצב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הרשת הנקייה מייצבת את הקבוצה. ניצן/ברני ארדוב

מי שניצל את חסרונו של אבי סטרול הפצוע היה הבלם מאיר גבאי, שאמר בסיום: "יצאנו משבעה משחקים שלא לקחנו נקודה, היינו במצב קשה, חיים שאבו שינה את המערך ועוד כמה דברים מנטאליים אצל השחקנים. שום דבר לא מקרי, יצאנו לדרך חדשה, אנחנו אחרי חמישה משחקים שאנחנו לא מפסידים, ועם הפנים קדימה. יש כאן שחקנים טובים ומנוסים ואנחנו רוצים לסיים את התהליך הזה כמה שיותר גבוה".

על השינוי שעשה חיים שאבו אמר גבאי: "אין משהו ספציפי. גם רפי כהן מאמן מצוין. שחיים בא השחקנים היו כבויים ולא האמינו והוא הצליח להחדיר אמונה, ועם הקרבה ונחישות אנחנו סוגרים פערים מקבוצות אחרות. אנחנו עומדים טוב, מתרכזים בסגירות ועמידה טאקטית ויש תוצאות. יש לנו שחקנים טובים ומנוסים שחקנים שלקחו תארים, ויחד עם הנחישות אנחנו הכנסנו לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים".

בשבוע הבא תפגוש רמת השרון את מכבי חיפה. גבאי לא מרים ידיים: "מכבי חיפה בחוץ מכבי חיפה קבוצה מצוינת אבל אני לא חושב שיש כאלה פערים בליגה הזאת. נתכונן רגיל עם ההכנות ספציפית לחיפה ונקווה לעשות תוצאה טובה, אנחנו לא מרימים ידיים, באים לקחת נקודות".

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"הכנסנו לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים". גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully