וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאבו: "היום אני בטוח שיש לי עם מי ללכת למלחמה"

7.12.2013 / 21:48

מאמן רמת השרון אופטימי לאחר ה-0:2 על מכבי פ"ת: "החדרתי אמונה, מקווה להמשכיות". ייטב לוזון: "יודע להתמודד עם הלחץ"

one

מכבי פתח תקוה קיוותה שהמשחק הערב (שבת) מול הפועל ניר רמת השרון יוציא אותה לדרך חדשה, אבל אחרי ההפסד 2:0 לקבוצה של חיים שאבו, המלאבסים ירדו אל המקום הלפני אחרון בטבלה, ורשמו משחק שביעי רצוף ללא ניצחון. רמת השרון, מנגד, עלתה לראשונה העונה מעל לקו האדום, אחרי שרשמה ניצחון שני רצוף בזכות שערים של מיכאל זנדברג ואמיר האדז'יץ'.

שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים. ברני ארדוב
מסתכלים על מכבי פתח תקוה מלמעלה. שחקני רמת השרון חוגגים/ברני ארדוב

"אנחנו עובדים קשה מאוד, אבל המשימה שלנו רק התחילה", אמר מאמן רמת השרון חיים שאבו. "זה אמנם כיף והניצחון הזה הוא חשוב מאוד, אבל יש לנו כברת דרך ארוכה מאוד לעבור. היום אני בטוח שיש לי עם מי ללכת למלחמה".

השחקנים שלך אומרים שיש שינוי גדול שהכנסת לקבוצה בייחוד בפן המנטלי.

"הכנסתי בשחקנים בעיקר הרבה אמונה כי אני באמת חושב, ואמרתי את זה גם כשהפסדנו, שיש כאן חומר אנושי ומקצועי טוב ברמת השרון. זה אומר לעשות הרבה שיחות אישיות עם השחקנים, אבל גם הרבה עבודה מקצועית באימונים והשחקנים מביאים את זה כל שבת למגרש. אני שמח שרואים את התוצאות ומקווה שתהיה המשכיות. מצפה לנו משחק קשה לכל הדעות, מכבי חיפה קבוצה מצוינת אבל אני בא לנצח, כמו בכל משחק. לשחק כדורגל טוב ולנצח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. ברני ארדוב
"המשימה שלנו רק התחילה". שאבו/ברני ארדוב

"יש הרבה דברים שאנחנו עובדים עליהם, הן בצד המקצועי והן בצד המנטלי", אמר מאמן הקבוצה ייטב לוזון, אחרי שרשם הפסד שני רצוף מאז מונה לתפקיד. "המצב קשה אבל אני מאמין שנצא מזה. אני חושב שיש לנו בעיה, אחרי ספיגת שער אנחנו מאבדים את הראש, את העמדות, את המערכים, ואין ספק שצריך לעבוד על זה".

לוזון נשאל מה מתכננת הקבוצה לקראת חלון ההעברות ואיך היא תצא מהמשבר, וענה: "עד ינואר אין שינויים בסגל שאנחנו יכולים לבצע, אני אתמודד עם מה שיש לי כרגע. אני אצטרך לעשות את השינויים בתוך הקבוצה כדי שנתמודד יותר טוב בליגה. יש מחשבות להחליף שחקנים בעמדות מסוימות, זה עדיין לא הבשיל לכדי מעשים, אבל ברור שבמצב הנוכחי לא נוכל להמשיך ככה ונצטרך לעשות שינויים".

"לחץ תמיד יש", הוסיף לוזון, "גם כשהיינו מעל הקו האדום היה לחץ ואני יודע להתמודד איתו. אני לא נרתע ולא מאבד את הראש ואני מאמין שעוד נראה ימים יפים מהקבוצה".

ביקשת שלא יתייחסו אליך כאל הבן של אבי לוזון וישפטו אותך בתור מאמן מכבי פתח תקוה. בכל זאת שני משחקים, שני הפסדים.

"נכון. לא הגעתי במצב אידיאלי כל כך ואין ספק שזה הולך קשה עכשיו, אבל התוצאות עוד יגיעו. אני בטוח בזה. נעבוד חזק כדי שנהפוך את הגלגל כבר במשחק בית הבא מול הפועל חיפה".

מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון. ברני ארדוב
"ברור שבמצב הנוכחי לא נוכל להמשיך ככה ונצטרך לעשות שינויים". לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully