וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמייה טגה: "זה מבאס, אבל אצא מחוזק מהפציעה הזו"

8.12.2013 / 7:26

קשר עכו שנפצע וייעדר 3-4 חודשים: "לא חשבתי שזה רציני בהתחלה". מחמאות לספדאסיו: "לא מבינים מה הוא עושה אצלנו"

one

בהפועל עכו השמחה אתמול (שבת) מהניצחון הייתה מהולה בדאגה גדולה מאוד. אחרי הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה שהעלה את הקבוצה של יובל נעים למקום התשיעי בטבלה, עקבו ראשי הקבוצה אחרי מצבו של אמייה טגה שנפצע במהלך שהוביל לשער השני של עכו אחרי שגיא חיימוב ביצע עליו עבירה.

מיד עם סיומו של המשחק פונה טגה לבית החולים בנהריה כאשר הבדיקה העלתה כי הוא סובל משבר בעצם השוקית שתשבית אותו לשלושה עד ארבעה חודשים. טגה, שלמוד פציעות קשות, אמר: "בהתחלה לא חשבתי שזה חמור והייתי בטוח שזה משהו שיעבור, אבל כאב לי מאוד. אחרי זה התברר שזה שבר וזה מבאס מאוד. אני אצא מחוזק מהפציעה הזו, אין לי ספק בכך. אחרי המשחק חיימוב צלצל אליי והתנצל. אין לי שום כעס עליו, הוא לא עשה את זה בכוונה כמובן".

שחקן הפועל עכו אמייה טגה. טל לוי
רק שיהיה בריא. טגה/טל לוי

ובינתיים בעכו מעודדים מאוד מהניצחון שייתן דחיפה אדירה לקראת המשך העונה. מי שגרף את מרבית המחמאות הוא ז'וליאנו ספדאסיו שהבקיע את שני השערים. "הוא קשר מצוין ועד עכשיו לא ברור לנו מה הוא עושה אצלנו בקבוצה", אמרו עליו אתמול. "לקח לו זמן להשתלב, אבל רואים שיש לו הרבה מאוד כדורגל ואפשר להרוויח ממנו עוד הרבה". לקראת המחזור הבא נגד מ.ס. אשדוד ישוב מירקו אורמוש שמסיים לרצות עונש הרחקה. יחד איתו אמור גם ננאד מרינקוביץ' להתאושש מהפציעה שממנה הוא סובל.

שניר משען אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, במיוחד שזה משחק ביתי. אנחנו רוצים להפוך לקבוצה ביתית שלא מאבדת בבית הרבה נקודות, אנחנו מאושרים מאוד מהניצחון הזה. במחצית הראשונה היינו בסדר, במחצית השנייה עם הגשם והרוח, תנאי המגרש היו קשים אבל הכי חשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. היכולת תשתפר עם הזמן". על העובדה שהניצחון של עכו הפך את הליגה לצפופה אמר המגן המצוין: "אני שמח מאוד רק בשבילנו. אני מסתכל רק עלינו ועל ההתקדמות שלנו. אנחנו עובדים קשה באימונים ומתקדמים מאוד ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully