וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אמייה טגה ייעדר 3-4 חודשים

הקשר שנפצע בניצחון על קרית שמונה סובל משבר בעצם השוקית. נעים: "נצרף חלוץ או שניים". בכר: "לא ציפינו לזה"

one

הפועל עכו ניצחה הערב (שבת) 1:2 את עירוני קרית שמונה מצמד של ז'וליאנו ספדאסיו והתרחקה מרחק שמונה נקודות מהקו האדום, אולם לא הכל ורוד בקבוצה של יובל נעים. במהלך המשחק נפצע אמייה טגה ופונה לבית החולים, ועם סיומו התברר כי הוא סובל משבר בעצם השוקה של רגל שמאל. מחר ינותח טגה והוא צפוי להיעדר שלושה וארבעה חודשים מהמגרשים. "אני מאוהב בטגה ודווקא בזמנים הקשים שהוא לא שיחק הוא נתן כתף, אנחנו תמיד מאחוריו", אמר יובל נעים בסיום.

שחקן הפועל עכו אמייה טגה. טל לוי
אבידה לעכו. טגה/טל לוי

על כך שניצח ללא ברניסלב יובאנוביץ' (פצוע) ננאד מרינקוביץ' (פצוע) ומירקו אורמוש (מורחק) אמר יובל נעים: "שיחקנו בלי שלושה זרים מאוד איכותיים אבל לא חששתי, כי בנינו סגל טוב. התפקיד שלי הוא להסתכל למטה. בחלק הקדמי חסר לנו משהו. נתקענו עם מחסור בחלוצים,ננחית פה אחד בטוח, אולי אפילו שניים?.

בצד השני, המאמן המפסיד ברק בכר אמר: ?שלטנו במשחק, הגענו לשני מצבים טובים במחצית הראשונה שיכלו להפוך את המשחק. זה מאכזב מאוד כי היינו בתקופה טובה ולא ציפינו להפסיד כאן. צריך להסתכל שבוע הבא כי בליגה הזו הכל פתוח. גם בשנה שעברה היינו במצב דומה ואז פרצנו. חסרה לנו יציבות מבחינת התוצאות, אבל אנחנו שולטים במשחקים?.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully