וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "סובלים מסימפטום של קבוצות קטנות בשיפוט"

8.12.2013 / 7:08

הבעלים של הפועל חיפה זעם על שני האדומים מול באר שבע. גורמים בקבוצה מנסים להוביל לשחרורו של נבוישה מרינקוביץ'

one

אחרי פתיחת עונה טובה, אוויר פסגות ואפילו ניצחון בדרבי, חווה בשבועת האחרונים הפועל חיפה נפילה לא פשוטה שהגיעה לשיא אתמול (שבת) עם ההפסד הרביעי ברציפות, הפעם 3:1 להפועל באר שבע. במועדון מהכרמל מודאגים מאוד משרשרת ההפסדים והמצב אליו נקלעה הקבוצה, ומקווים שהתקופה הרעה לא תכניס את השחקנים ואת המערכת כולה למרה שחורה ותוביל את חיפה שוב למאבקי התחתית כפי שהיה בשנה שעברה. "אסור לנו לחזור על מה שהיה בשנים האחרונות", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "בנינו השנה קבוצה חזקה כדי שלא נגיע לזה שוב ואנחנו חייבים כמה שיותר מהר לחזור לצבור נקודות".

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא תקופה טובה. כץ/אדריאן הרבשטיין

מעבר ליכולת המאכזבת של השחקנים, בחיפה לא הסתירו את האכזבה מהשופטים והמעובדה שבשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה ספגה ארבעה כרטיסים אדומים. "יש בארץ סימפטום של קבוצות קטנות מבחינת שיפוט", אמר הבעלים יואב כץ, "ואנחנו כנראה סובלים מזה. קל יותר לשפוט ולהוציא לקבוצות כמונו כרטיסים אדומים שלקבוצות גדולות לא היו מוציאים. זה המצב ואיתו נצטרך להתמודד". על המצב של הקבוצה אמר כץ: "ברור שהמצב פחות טוב. אנחנו חייבים לנצח את מכבי פתח תקווה שזה יהיה מאוד קשה. זה משחק ביתי שלהם, הם חיה פצועה וזה יהיה מאוד קשה. הפסדנו בארבעה משחקים אבל בשלושה מהם שיחקנו לא רע".

על חיזוק אפשרי בינואר אמר כץ: "אנחנו כרגע לא חושבים על זה, יש לנו סגל מספיק רחב וטוב שבינתיים לא הראה את כל מה שהוא מסוגל". על העובדה שבתקופה שהיה בארץ הקבוצה הייתה בתקופה טובה וניצחה אמר כץ בחיוך: "אני מאוד מקווה שננצח עוד לפני שאגיע שוב לארץ. אם זה יימשך ככה עוד אצטרך לגור בארץ ואז זו תהיה בעיה כי אני לא יכול להתפרנס בישראל".

מלבד האכזבה הכוללת בחיפה יש אכזבה ספציפית מכמה שחקנים ולמרות הדברים של כץ ייתכן מאוד שבחיפה ישחררו כמה שחקנים בחודש ינואר הקרוב.

גורמים במועדון מאוכזבים מאוד מהיכולת של נבוישה מרינקוביץ' עד כה וחלקם גורסים שיש לשחרר את השחקן. אם זאת בחיפה עדיין לא החליטו ובקבוצה ישנם רבים שסבורים שאסור לשחרר שחקן כמו מרינקוביץ' שכבר הוכיח בעבר שהוא יכול להיות מהזרים היותר טובים בליגה. "מרינקוביץ' הראה בשנה שעברה בעכו שהוא שחקן מצויין ועם יכולות נדירות", אמר גורם במועדון. "נכון שעד עכשיו הוא לא בשיאו אבל ברגע שזה יתחבר הפועל חיפה יכולה להנות ממנו מאוד. אסור לאבד סבלנות מהר, מה שגם במשחקים האחרונים מלבד המשחק אתמול הוא בכלל לא קיבל קרדיט".

השחקנים עצמם מאמינים שלמרות ארבעת ההפסדים הקבוצה נמצאת במצב סביר בייחוד לאור העונות האחרונות. בחיפה מודעים לכך שהמשחק מול פתח תקווה הוא המשחק הכי חשוב שלהם, כשהפסד יוביל אותם בחזרה לתחתית ואילו נצחון יחזיר אותם להיאבק על מקומם במרכז הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יכולים עוד להנות ממנו. מרינקוביץ'/ברני ארדוב

"אנחנו ארבעה משחקים עם הפסד ולא תכננו את זה", אמר הבלם אושרי רואש, שפתח אתמול בתפקיד הקשר האחורי ויחזור במשחק הבא לתפקיד הבלם במקום דנילו ניקוליץ' המורחק. "אנחנו מתרכזים כל שבוע הבא וטענות לשיפוט לא מעניינות אותנו. אנחנו לא במשבר, יש תקופה פחות טובה אבל עכשיו הגדולה של שחקני הבית כמוני תהיה להוציא את הקבוצה מזה ואני מבטיח שמהר מאוד נצא מהמשברון הזה.

רואש המשיך ואמר: "גם כשהיינו בתקופה טובה לא היינו באופוריה. גם באשדוד וגם מכבי תל אביב וגם באר שבע לא נפלנו מהיריבה ועם טיפה יותר נחישות נביא את הנקודות". אגב בחיפה יצטרכו להסתדר במשחק הבא ללא יוסי דורה, ניקוליץ' ויובל אבידור המורחקים כשעאהד עזאם יחזור וצפוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully