וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "הרגשה נפלאה לחזור". קלופ: "זה לא נראה טוב"

כוכב באיירן חזר מהפציעה וכיכב עם צמד ב-0:7 על ברמן. בנדר ושאהין נפצעו בהפסד דורטמונד ללברקוזן, המאמן מתוסכל

המחזור ה-15 בבונדסליגה עמד בסימן המשך הריצה של באיירן מינכן האלופה והחזרה של פרנק ריברי שרשם קאמבק חלומי אחרי הפציעה שלו עם צמד בישולים ושערים ב-0:7 המוחץ בחוץ על ורדר ברמן. האלופה פתחה פער של עשר נקודות בפסגה על פני סגניתה בורוסיה דורטמונד שנחלה הפסד שלישי בארבעה מחזורים, 1:0 בבית ללברקוזן השנייה וכעת נדמה שהקבוצה של סמי היפייה היא היחידה שמסוגלת לקרוא תיגר על תואר אליפות נוסף של באיירן.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
ככה חוזרים מפציעה. פרנק ריברי/AP

"חזרתי, אני מאוד שמח שהשפעתי בצורה כל כך ברורה על המשחק", כך אמר פרנק ריברי בסיום הניצחון המוחץ של קבוצתו והוסיף: "זו הייתה הרגשה נהדרת לחזור לכר הדשא, הכאבים שלי חלפו ואני יכול שוב לשחק בחופשיות".

על המשחק של קבוצתו, אמר: "זה היה עוד משחק טוב של הקבוצה, זה כיף גדול לשחק להיות כאן אבל אנחנו חייבים להמשיך לשחק כך גם נגד מנצ'סטר סיטי ביום שלישי".

מאמן בורוסיה דורטמונד, יורגן קלופ. AP
עוד הפסד לקלופ, וגם ליגת האלופות בסכנה/AP

ובעוד שבבאיירן מינכן מחייכים, בבורוסיה דורטמונד הצרות נמשכות. אם לא די בהפסד לבאייר לברקוזן וההתרחקות מהפסגה, יורגן קלופ איבד במשחק הזה גם את שני הקשרים הדפנסיביים שלו, סוון בנדר ונורי שאהין שנפצעו במהלך המשחק בקרסול וצפויים להיעדר תקופה ארוכה.

"ניסים לפעמים חוזרים על עצמם, אבל זה לא נראה טוב כרגע". כך אמר יורגן קלופ בסיום ההפסד ללברקוזן. ומה היה ליונג מין סון, כובש שער הניצחון של לברקוזן להגיד בסיום?

"זה אף פעם לא קל לנצח את דורטמונד אבל נתנו את הכל במשחק הזה", אמר הקוריאני שנמצא בכושר נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully