וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:5 לפ.ס.ז' על סושו, צמד ושני בישולים לזלאטן

האלופה שכחה את הפסד הבכורה לאוויאן וטיילה מול האחרונה עם הצגה של השבדי. 90 דקות למליקסון בתיקו של ולנסיין

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית, שכבר סיפק מאמן מפוטר אחד במארסיי, נמשך הערב (שבת) עם ניצחון קל של פריס סן ז'רמן, שהתאוששה מההפסד לאוויאן באמצעות 0:5 קל בקרב הקצוות מול סושו עם צמד ושני בישולים של זלאטן איברהימוביץ'. יתרונה של פ.ס.ז' עומד כעת על ארבע נקודות, כשליל עם וינסנט אניימה תוכל לצמק מחר בחזרה לנקודה אם תנצח בבורדו. ולנסיין (90 דקות של מאור מליקסון) סיימה ב-1:1 מול גנגאן, ריימס (ללא אלירן עטר) ניצחה 0:1 את ניס משער בתוספת הזמן. המשחק בין סנט אטיין לאוויאן נדחה בגלל מזג האוויר הסוער.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מעורב בכל השערים. זלאטן איברהימוביץ' חוגג/רויטרס

פריס סן ז'רמן - סושו 0:5

אלופת צרפת קיבלה יריבה בהזמנה אחרי הפסד הבכורה העונה, וטיילה מול נועלת הטבלה האומללה שלא ניצחה בפארק דה פראנס מאז ה-2 בדצמבר 1990. השוער המחליף פייריק קרוס פתח בשערה של סושו ונדרש להוציא מהרשת חמישה כדורים. זלאטן איברהימוביץ' כיכב מהפתיחה כשהכין בדקה ה-14 לקפטן טיאגו סילבה, שלח את טיאגו מוטה שבישל לאסקיאל לאבצי שער מנבדל בדקה ה-47 והוסיף אסיסט בהקפצה מתוחכמת לאדינסון קבאני שהעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה בדקה ה-62 והשתווה לזלאטן. השבדי ראה והחליט לברוח שוב בראש טבלת המבקיעים, כשכבש צמד לקראת הסיום עם כדור חופשי אדיר בדקה ה-87 ושער קל בדקה ה-90 והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה. פ.ס.ז' זמנית עם ארבע נקודות יתרון בפסגה.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם טיאגו סילבה. רויטרס
רק שני בטבלת מלך השערים. אדינסון קבאני עם טיאגו סילבה/רויטרס

ולנסיין - גנגאן 1:1

מאור מליקסון (90 דקות) פתח בהרכבה של ולנסיין והיה מעורב בשער היתרון, כשכדור חופשי שלו בדקה ה-19 הוביל בסופו של דבר לשער של טונגו דומביה. אלא שגנגאן ידעה לחזור עם שער בדקה ה-70 של יונוס סנקארה, שחקן ולנסיין בעונה שעברה, שגרם לאקסית לספור חמישה מחזורים ללא ניצחון ולהישאר מרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים.

ריימס - ניס 0:1

ללא אלירן עטר שנותר על הספסל ולא שותף, ריימס השיגה ניצחון דרמטי עם שער בתוך תוספת הזמן של המחליף גאטן שרבונייה. ניס המאכזבת קיוותה לעצור את רצף ההפסדים, אבל ההרכב החסר שלה לא הצליח למשוך עד השריקה ונכנע בדקה ה-93 ורשם הפסד שביעי ברציפות.

לוריין - ראן 0:2
ללוריין: יאן ז'ופר (8 בפנדל ו-88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully