וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ניצחון לאוחיון בדקה ה-94, גם ריקן כבש

הקשר סידר לאנורתוזיס 0:1 דרמטי על אריס לימסול, ריקן הרשית ב-0:4 של ציריך, 90 דקות לנאתכו בתיקו של קאזאן

החוזה של ביברס נאתכו ברובין קאזאן מסתיים בסוף החודש וייתכן מאוד שהמשחקים בהם משתתף הקשר הישראלי בקבוצתו הרוסית בימים אלה הם שירת הברבור שלו במדי הקבוצה הטטרית. הערב (שבת), קאזאן השיגה 0:0 יפה בחוץ מול השנייה בטבלה, לוקומוטיב מוסקבה, כאשר נאתכו משחק 90 דקות. קאזאן עם משחק ליגה שלישי ללא הפסד והיא תפגוש את זולטה וארחם בליגה האירופית בחמישי.

* עודד גביש לא שותף ב-0:0 של קבוצתו שלאסק ורצלאב בחוץ מול ווידז'ב לודג'.

* משה אוחיון כבש את שער הבכורה שלו העונה במדי אנורתוזיס פמגוסטה ואיזה שער יקר זה היה. בדקה ה-94, הקשר הישראלי נגח לרשת מקרוב וסידר לקבוצתו ניצחון 0:1 על אריס לימסול. אוחיון אף נבחר לשחקן המצטיין במשחק. עמית בן שושן שיחק 70 דקות במדי אנורתוזיס, רוברטו קולאוטי לא שותף.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
תוצאה יפה. נאתכו/AP

* פ.צ. ציריך השיגה 0:4 קליל על האחרונה בטבלה לוזאן במחזור ה-17 בליגה השוויצרית. המנצחת עם 21 נקודות, המפסידה אחרונה עם ארבע בלבד ונראית כמו היורדת הבטוחה. אבי ריקן פתח בהרכב ציריך וכבש את השער השלישי של הקבוצה והשני שלו תוך שבוע, לפני שהוחלף בדקה ה-89. הקשר הישראלי אף הציל מקו השער בדקה ה-54. ז'ורז'ה טשיירה, אקס מכבי חיפה, כבש את השער הרביעי. אוהד קדוסי לא שותף אצל המפסידה.

* גיא אסולין שיחק 27 דקות בהפסד הביתי של הרקולס 1:0 מול ספורטינג חיחון. הקשר הישראלי החליף את מוניוס. את השער היחיד במשחק כבש לחיחון כבר בדקה השנייה חארה, אחרי כדור קרן.

* חנן ממן שיחק 84 דקות בהפסד של בוורן 2:0 בחוץ לאנדרלכט האלופה. הקשר הישראלי אף ספג צהוב בדקה ה-71, בעוד רמי גרשון לא שותף. את השערים לאנדרלכט כבשו אלכסנדר מיטרוביץ' (32) ורונלד ורגאס (64).

* יובל שפונגין שיחק 90 דקות ב-1:1 של מונס מול סגנית האלופה זולט וארחם בליגה הבלגית. שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקת הסיום, מונס עם שבע נקודות במקום האחרון.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, הביסה 0:3 את מכלן וצימקה את הפער מהפסגה לנקודה אחת, כשסטנדרד ליאז' תוכל לברוח מחר אם תנצח את לובן.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בהצגה הפנטסטית של ויטסה, שמחצה 2:6 את פ.ס.וו איינדהובן במשחק חוץ באצטדיון פיליפס. ויטסה חזרה למקום הראשון עם 33 נקודות אחרי 16 משחקים, שתי נקודות יותר מאייאקס השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully