וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיבים לקאנו: היאנקיז יחתימו את קרלוס בלטראן

7.12.2013 / 12:45

לאחר המעבר של שחקן הבסיס השני לסיאטל, הפסים סיכמו עם האאוטפילדר שבא מסנט לואיס. נאפולי נשאר ברד סוקס

בניו יורק יאנקיז לא חיכו יותר מדי. שעות לאחר ההודעה על הסיכום של רובינסון קאנו עם סיאטל, מצאו הפסים אלטרנטיבה עוצמתית בליינאפ, כשסיכמו עם קרלוס בלטראן, עד לעונה החולפת בסנט לואיס. בלטראן, 36, סיכם על חוזה של 45 מיליון דולר לשלוש שנים. הוא יצטרף לג'ייקובי אלסבורי שהגיע מבוסטון כדי להשלים אאוטפילד עם יכולות גבוהות. גם המגיש הרוקי קורודה יישאר בתפוח הגדול, לאחר שהאריך את חוזהו בעונה אחת.

קרלוס בלטראן סנט לואיס קרדינלס. Dilip Vishwanat, GettyImages
משלים אאוטפילד עם יכולות גבוהות. בלטראן/GettyImages, Dilip Vishwanat

בבוסטון רד סוקס גילחו את הזקנים, אבל אחד המפוארים שבהם יחזור לגדול. הגרביים החתימו לשנתיים את מייק נאפולי על חוזה לשנתיים בסכום של 32 מיליון דולר. החוזה משלים בעצם את מה שנאפולי אמור היה לקבל אשתקד - 39 מיליון לשלוש שנים. לאחר שנכשל בבדיקות הוא קיבל חוזה בן חמישה מיליון דולר, שצמח ל-13 מיליון בעקבות הישגיו ברד סוקס.

עוד העברות: סקוט פלדמן חוזר לטקסס. המגיש ששיחק בעבר בריינג'רס סיכם ביוסטון לשלוש שנים. הריינג'רס, מצידם, צירפו את התופס ג'יי פי ארנסיביה שמגיע מטורונטו. וושינגטון החתימה את נייט מקלאות', האאוטפילדר ששיחק בבולטימור. בריאן וילסון שוב יגיש בלוס אנג'לס דודג'רס, לאחר שחתם לעונה על חוזה של 10 מיליון דולר. מילווקי העבירה את האאוטפילדר נישיקורה אאוקי לקנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully