וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רובינסון קאנו עובר לסיאטל

6.12.2013 / 18:15

על פי דיווחים בארה"ב, המארינרס הצליחו להשלים את העסקה וישלמו 240 מיליון דולר ב-10 השנים הבאות לשחקן הבסיס השני. קרטיס גרנדרסון מצטרף חוצה את הכביש ומצטרף למטס

בניו יורק לא הסכימו לשלם כל כך הרבה, אז סיאטל קפצה על המציאה. על פי דיווחים הערב (שישי) בתקשורת האמריקאית, המארינרס הגיעו לסיכום עם רובינסון קאנו, שינחת בקבוצה לעשר שנים, תמורת 240 מיליון דולר.

קאנו בן ה-31 סיים העונה חוזה ביאנקיז ודרש חוזה חדש לעשר שנים, כאשר על פי השמועות הוא רצה 300 מיליון, סכום אליו הפסים כלל לא הסכימו להתקרב. בעוד הקבוצה מניו יורק השקיעה השבוע לא מעט כסף בהבאתו של ג'קובי אלסבורי מבוסטון, קאנו הלך לשמוע הצעות אחרות, כאשר זו של סיאטל הייתה הרצינית מכולן.

רובינסון קאנו שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Willens, AP
ממזרח למערב. קאנו/AP, Kathy Willens

שחקן הבסיס השני הגיע לסיאטל על מנת לשבת עם ראשי הקבוצה המקומית וההצעה שלהם הספיקה לו. הוא צפוי לשוב לסיאטל ביום ראשון על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולסגור סופית את העסקה, שתהיה השלישית הכי ארוכה בתולדות הליגה, בשוויון עם זו שקיבל אלברט פוחולס מלוס אנג'לס איינג'לס. בשתי הראשונות מחזיק אלכס רודריגס.

בשמונה השנים שלו ביאנקיז, קאנו חבט ל-204 הומראנים בעונה הסדירה, עם אחוזים של 30.9. בפלייאוף היו לו שמונה הומראנים ואחוזי חבטה של 22.2. הוא זכה עם היאנקיז בוורלד סירייס ב-2009 ועם נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית ב-WBC ב-2013, שם נבחר ל-MVP של הטורניר.

* עוד שחקן שעוזב את היאנקיז, אחרי שלוש וחצי עונות במועדון, הוא קרטיס גרנדרסון. אולם בעוד קאנו יחצה את היבשת, הרי שגרנדרסון יישאר קרוב לאחר שהוא הגיע לסיכום עם היריבה העירונית, ניו יורק מטס, על חוזה לארבע שנים תמורת 60 מיליון דולר.

גרנדרסון בן ה-32 סיפק במדי היאנקיז הרבה מאוד עוצמה עם 115 הומראנים מתוך ה-217 להם חבט לאורך הקריירה. אחוז החבטה שלו עומד על 26.1, כולל 22.9 בלבד בעונה האחרונה, בה שיחק רק 61 פעמים בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully