וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "זה קרקס אם רונאלדו יזכה. הוא לא כבש שערים חשובים"

מגן ברצלונה כבר החליט מי צריך לדעתו לזכות בכדור הזהב: "כדי לזכות, צריך שהשערים ישפיעו על זכייה בתארים"

ברצלונה אמנם נקלעה אתמול (שישי) לפיגור מפתיע מול קרטאחנה מהליגה השלישית במסגרת שלב 32 הגדולות של גביע המלך בספרד, אבל קאמבק נפלא שלה חתם 1:4 גדול. צמד שערים של פדרו יחד עם שערים נוספים של ססק פברגאס ודונגו המחליף הצעיר שלחו את ברצלונה לשלב הבא.

גביע ספרדי: 1:4 לברצלונה על קרטאחנה

ססק פברגאס ברצלונה חוגג שער. GettyImages
סוף לרצף שני ההפסדים. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

בסיום המשחק טאטה מרטינו היה מרוצה מהניצחון שהגיע אחרי שני הפסדים רצופים: "קרטחאנה שיחקה באינטנסיביות רבה, רצה הרבה והגיעה בגישה טובה למשחק ב-15-20 דקות הראשונות. לאחר מכן התחלנו להחזיק בכדור ועשינו את מה שהיינו צריכים". על חזרתו של ג'ורדי אלבה הוסיף המאמן: "ציפיתי שהוא ישחק פחות, אבל בסופו של דבר הוא שיחק 80 דקות בלי שום בעיה. אנחנו צריכים להעלות לו את הביטחון כשהוא בועט בכדור. זו סיטואציה אידיאלית מבחינתו לחזור ככה".

על המשחק עצמו הוסיף מרטינו: "שיחקנו עם צניעות אחרי שני ההפסדים. אני מרוצה מאיך שהשחקנים רצו ושיחקו היום". מרטינו גם התייחס להגרלת המונדיאל שזימנה לספרד הגרלה קשה בבית אחד עם צ'ילה, אוסטרליה והולנד: "הבתים של ספרד ואורוגוואי הם הקשים ביותר. שמעתי שדל בוסקה רצה להימנע מצ'ילה, ואני לגמרי מבין אותו. צ'ילה תהיה יריבה קשה לכולן".

ג'ורדי אלבה שחזר לשחק אחרי חודשיים וחצי אמר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב מבחינה פיזית. עכשיו הכול תלוי במאמן. הגענו למשחק אחרי שני הפסדים וזה יצר משהו לא מוכר. שיחקנו היום טוב מאוד, היינו אגרסיביים נגד קבוצה שהייתה אגרסיבית גם הא וכזו שאוהבת לשחק. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה להשלים את החלק הראשון של העונה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול דני אלבס שחקן ברצלונה. רויטרס
לא חברים טובים מדי. אלבס ורונאלדו/רויטרס

ובינתיים מומלץ לקורא כריסטיאנו רונאלדו לדלג מכאן לידיעה הבאה. דני אלבס, שלא נחשב לחובב מושבע של CR7, החליט להשמיע את דעתו הנחרצת לגבי השחקן שחייב לזכות בכדור הזהב, וכפי שהבנתם, אין לו דעה חיובית במיוחד על הפורטוגלי.

בראיון שהעניק למונדו דפורטיבו אמר הברזילאי: "אם שחקן שיש לו את העונה הטובה ביותר הוא זה שיש לו הסיכויים הטובים ביותר לזכות, זה קרקס. מבחינתי השחקן שצריך לזכת בתואר הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, זה שמבקיע שערים וזוכה בתארים. אם אתה רוצה לזכות בתואר שחקן השנה, השערים שלך צריכים לגרום לכך שהקבוצה שלך תזכה בתארים".

ויש גם פנייה אישית לרונאלדו: "כריסטיאנו חייב להיות יותר מכריע. הוא תמיד מבקיע שערים, אבל האם הם שערים חשובים? עם כל הכבוד לשבדיה, השערים הללו היו בשלב הפלייאוף. זה לא יכול להיחשב כשערים חשובים. זה פלייאוף, בבקשה. מבחינתי הקרדיט מגיע ישירות מהמוקדמות, לא בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully