וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב מושלמת בתום הסיבוב הראשון

הצהובים ממשיכים לדרוס והם ניצחו 30:37 את נס ציונה בקרב צמרת. מכבי ראשון לציון ניצחה, הפועל הסתפקה בתיקו

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד הסתיים הערב (שישי) עם המחזור ה-11, כאשר מכבי תל אביב שומרת על מאזן מושלם אחרי 30:37 בקרב צמרת מול נס ציונה. מכבי ראשון לציון חוזרת לעצמה עם 27:40 מול אס"א תל אביב, בעוד האלופה הפועל ראשון לציון הסתפקה ב-24:24 בלבד בהרצליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב ממשיכה ביכולת המצוינת. בוסקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב - נס ציונה 30:37

הצהובים ממשיכים לשמור על מאזן מושלם. הם עלו ל-7:13 בדקה ה-18, נס ציונה חזרה והמשחק היה צמוד עד 24:26 צהוב, 12 דקות לסיום. כאן, מכבי כבר ברחה לניצחון. נובאק בוסקוביץ' בלט עם 12 שערים, שמונה לבויאן בוטוליה.

מכבי ראשון לציון - אס"א תל אביב 27:40

הצהובים מעיר היין עם ניצחון שלישי רצוף. הם עלו ל-7:14 במחצית הראשונה וסיימו אותה עם פער מבטיח, שאף צמח ל-22:37, עשר דקות לסיום. ראשון לציון שלישית בתום הסיבוב הראשון, חן בירנבאום עם שמונה שערים.

בני הרצליה - הפועל ראשון לציון 24:24

דרמה בהרצליה, כאשר המקומיים פתחו עם 4:9 אחרי 13 דקות, אבל האלופה צימקה וירדה למחצית בפיגור שער אחד בלבד, 14:13. במחצית השנייה, ראשון לציון כבר ראתה את הניצחון עם יתרון 16:19, רבע שעה לסיום, אבל הרצליה לא ויתרה, השוותה ואף קבעה מהפך. יובל גררה איזן, 35 שניות לסיום ושם זה נגמר. מילוש איבושביץ' כבש שמונה למארחים, טל הרשקוביץ חמש לאורחים.

רמת השרון - רחובות 25:35

המארחים נחלצו מהתחתית אחרי פתיחת עונה חלשה, בעוד רחובות אחרונה עם ניצחון בודד. הקבוצה של גלעד מאור, מאמן רחובות בעונה שעברה, רצה ל-5:10 אחרי 20 דקות ומשם המשיכה לניצחון קל. עמית גל ובר מסורי כבשו לזכותה שישה שערים כל אחד.

קרית מוצקין - הפועל אשדוד 23:32

הקריה הייתה טובה יותר לכל אורך המשחק והיא מסיימת את הסיבוב רביעית עם 13 נקודות, מה שמקנה לה העפלה ישירה לרבע גמר הגביע. אשדוד תמשיך במאבקי ההישרדות לאחר הפגרה.

מ.כ. חולון - הפועל קרית אונו 26:30

מפגש התחתית הסתיים בניצחון ביתי, כאשר שתי הקבוצות היו מתחת לקו האדום לפני המחזור, אך חולון ניצחה ועלתה מעליו תוך שהיא חולפת על פני אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully