וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה נבחר למאמן חודש נובמבר בצ'מפיונשיפ

מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב זכה בתואר בזכות עשר נקודות בארבעה משחקים של קבוצתו ברייטון: "זכייה של כולם"

אחרי שבעונה החולפת הוביל את מכבי תל אביב לאליפות ועזב, תחילת דרכו של אוסקר גרסיה בצ'מפיונשיפ האנגלית, שם התמנה למאמן ברייטון, לא הייתה מוצלחת במיוחד. 15 נקודות בלבד ב-13 משחקים צברו ה"שחפים", מה שהציב אותם בחלק התחתון של הטבלה. אולם בחודש נובמבר הכול השתנה וכעת, זכה גרסיה לפרס יוקרתי על העבודה הטובה ונבחר למאמן החודש של ליגת המשנה באנגליה.

ברייטון שיחקה חמישה משחקים בנובמבר. היא פתחה עם 1:3 בחוץ על דונקסטר, המשיכה ל-0:3 ביתי מול בלקבורן וקינחה ב-0:1 בחוץ על מחזיקת הגביע וויגאן. המשחק האחרון של החודש היה 1:1 בחוץ מול בורנמות' ועשר הנקודות הללו הקפיצו את ברייטון לחלק העליון של הטבלה, כאשר כעת היא כבר נמצאת חזק במאבק על הפלייאוף. במשחק הראשון שלה בדצמבר אגב, הפסידה הקבוצה של גרסיה 2:1 בבית לבארנסלי, האחרונה בטבלה. ברייטון נמצאת כרגע, ערב המחזור ה-19, במקום ה-11 בטבלה עם 25 נקודות במאזנה.

מאמן ברייטון אוסקר גרסיה. GettyImages
הקבוצה שלו מתחילה להתייצב לקראת החלק השני של העונה. אוסקר גרסיה/GettyImages

אוסקר אמר: "אני רוצה להקדיש את התואר הזה לאוהדים, שתמכו בי מהיום הראשון במועדון, מילאו את האצטדיון בכל משחק והגיעו לעזור לנו במשחקי החוץ. אני מאוד גאה לקבל את התואר בשם המועדון וגאה בשחקנים ובצוות, משום שהם אלה שראויים לתואר הזה. זה תואר ששייך לכולם, הוא לא אישי, כי התוצאות שלנו כקבוצה בנובמבר הביאו לזכייה בו. הראנו מה אנחנו יכולים לעשות, עם חודש של תוצאות והופעות נהדרות והאתגר עכשיו הוא להתקדם הלאה".

היו"ר טוני בלום הוסיף: "אני רוצה לברך את אוסקר, הצוות והשחקנים בשם המועדון על התואר. לזכות בתואר הזה בשלב מוקדם כל כך בקריירה שלו בברייטון זה הישג כביר, בעיקר לאור כל הפציעות מהן סבלה הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully