וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "זה הכבוד הכי גדול שאפשר לעשות לאוהד"

קשר הפועל תל אביב מתכונן לערב המחווה לאריק איינשטיין בבלומפילד בשני לפני אשדוד: "אחרי הטקס נעלה כדי לנצח"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ואווירה לא רגועה, בהפועל תל אביב ינסו לשוב ולנצח האדומים ביום שני את מ.ס אשדוד. למרות שרן בן שמעון עדיין לא תרגל הרכב למשחק כבר מסתמן שינוי אחד, כשנראה שאוראל דגני ישוב לעמדת המגן הימני במקום של אברהם צ'קול. מלבד זאת, בהפועל מנסים לשכוח מהמתיחות בין סלים טועמה לבן שמעון ולשדר עסקים כרגיל.

כבר מתחילת העונה טועמה לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, ונראה שהצדדים ינסו להיפרד בינואר, למרות שאצל האדומים לא מעריכים כי הקשר יימצא קבוצה שתהיה מכונה לשלם את שכרו הגבוה יחסית. אולם גם אם תהיה קבוצה שתסכים להתחלק בשכרו, בהפועל יהיו מוכנים לשחרר את הקשר הותיק שלא מקבל דקות משחק העונה. בכל אופן, טועמה מושעה עד יום שלישי ויעמוד לוועדת משמעת שתחליט כיצד להענישו. גם ריף מסיקה ושמעון הרוש שלא הגיעו למשחק בקרית שמונה יעמדו לוועדת משמעת, אך הם בניגוד לטועמה ננזפו וחזרו להתאמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שילוב של שתי האהבות הכי גדולות שלו". גילי ורמוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם ההכנות המקצועיות, האדומים גם עסוקים בהכנות לאירוע לזכרו של אריק איינשטיין ז"ל. גילי ורמוט אמר לקראתו: "כל המועדון והאוהדים נרתמים לקראת יום שני ב-18:00 בבלומפילד, ובטוחים שכל האדומים יגיעו וימלאו את בלומפילד וישירו את השירים הכי יפים של איינשטיין, ביחד עם האמנים שיגיעו. זה הכבוד הכי גדול שאפשר לעשות למי שהיה אוהד כל כך גדול שלנו".

"יש פה שילוב של שתי האהבות הכי גדולות של איינשטיין, מוזיקה והפועל תל אביב", המשיך ורמוט. "אני יודע שכשהמשחק יתחיל לאחר הטקס, אנחנו נעלה במטרה לנצח. אנחנו צריכים להגיע מרוכזים ולהמשיך להציג את הכדורגל הטוב שיש לנו לכל אורך המשחק. אני קורא לכל האוהדים להגיע לערב הנדיר הזה מוקדם ככל האפשר כדי לחוות ביחד את הרגעים האלו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully