וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את בייל מקרוב: חאטיבה בטירוף לקראת ריאל

הקבוצה הקטנטנה נרגשת לקראת "אירוע העשור" - בואם של הבלאנקוס בשמינית גמר הגביע (ש', 23:00, ספ' 1). זידאן: "רונאלדו פשוט מפלצתי"

משחקי גביע ברחבי האירופה טומנים בחובם קסם מיוחד, כשקבוצות קטנות וקיקיוניות, לפעמים רק סמי-מקצועניות, זוכות להזדמנות חד פעמית לפגוש את ענקיות היבשת. זה בדיוק מה שיקרה מחר (שבת) במסגרת שמינית גמר גביע המלך הספרדי, כששתי הקבוצות ממדריד, ריאל ואתלטיקו, תתארחנה אצל חאטיבה וסנט אנדראו הקטנטנות, שתיהן מהליגה השלישית בספרד. במשחקים נוספים סלטה ויגו תארח את אתלטיק בילבאו, רקראטיבו הואלבה את לבנטה וג'ירונה את חטאפה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
איך זה לראות אותו מקרוב? בקרוב צ'אטיבה תגלה. בייל/AP

חאטיבה - ריאל מדריד (22:55, ספורט 1)

חאטיבה הקטנה לובשת חג לקראת הביקור של גיבורי ריאל מדריד בעיירה הקטנה, שמונה 29 אלף תושבים בלבד. מאז ההגרלה ב-8 בנובמבר החלו עבודות קדחתניות באצטדיון הזעיר של חאטיבה, והיציעים הורחבו לקיבולת כוללת של 6,000 צופים. הטריבונות צוחצחו לכבוד המאורע. ברחובות העיר הקטנה נמצאים בטירוף והגדירו את הביקור "כמאורע העשור" של העיר, אפילו שכריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יצטרף עם הבלאנקוס לנסיעה.

רונאלדו חזר להתאמן לאחר יומיים בהם היה מושבת, אך בכל זאת לא יטול חלק במשחק בעקבות עונש השעיה אותו הוא סוחב מהעונה שעברה. לבלאנקוס מצפים ארבעה משחקים על פני 12 ימים, לכן אנצ'לוטי מתכוון להעניק מנוחה למספר שחקנים נוספים. החבר'ה הצעירים - חסה, מוראטה, קאסמירו ונאצ'ו - צפויים לקבל הזדמנות בהרכב. ריאל מקווה לסגור עניין עם ניצחון גבוה, שייתן לה מקדמה לקראת הגומלין בברנבאו.

רונאלדו, אגב, ממשיך לתפוס כותרות בספרד סביב ההכרזה על הזוכה בכדור הזהב. לרשימת המשבחים הצטרף היום זינדין זידאן, שהילל את הפורטוגלי: "הוא לא צריך לדבר יותר מדי. כל הזמן דיברו עליו, והוא ענה על המגרש עם יכולת מפלצתית. אני גאה לעמוד לצידו בריאל, לראות אותו מתאמן, לוקח חלק בהכול. הוא מקצוען אמיתי".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אף פעם לא בא לברצלונה כל כך נינוח. סימאונה/רויטרס

סנט אנדראו - אתלטיקו מדריד (17:00)

כשאתלטיקו מגיעה לברצלונה, בדרך כלל היא נתקלת במשוכות חזקות במיוחד. אך הפעם היא מקווה לדלג בקלות מעל סנט אנדראו הפצפונת, מצמרת הליגה השלישית, שחולמת על סנסציה. סנט אנדראו בכושר רע, וניצחה רק במשחק אחד מתוך חמשת משחקיה האחרונים, בעוד שאצל אתלטיקו המגמה הפוכה, ועם שישה משחקים ללא הפסד היא ממשיכה לדהור ולהיצמד לברצלונה בפסגת הליגה הספרדית. דייגו סימאונה צפוי להעניק מנוחה למרבית שחקני ההרכב, כולל ארדה טוראן, קוקה, גאבי וראול גרסיה.

במשחקים נוספים:

ג'ירונה - חטאפה (19:00)

סלטה ויגו - אתלטיק בילבאו (21:00)

הואלבה - לבנטה (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully