וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו רומז: מסי לא יחזור בתחילת ינואר

לפני משחק הגביע מול קרטחנה (ו', 23:00, ספ' 1), מאמן ברצלונה מסביר למה הוא לא ממהר להחזיר את כוכבו הפצוע

ברני ארדוב

כל מי שציפה לראות את ליאונל מסי חוזר לפעילות תוך מספר שבועות, נראה שיצטרך להמתין עוד קצת. חרארדו מרטינו התראיין לקראת משחקה של ברצלונה מול קרטחנה בסיבוב הרביעי של הגביע הספרדי (ו', 23:00, ספורט 1) וסיפר שהכוכב הארגנטינאי לא יהיה כשיר לתחילת חודש ינואר, בניגוד למה שצפו קודם לכן. כזכור, מסי נפצע בשריר הירך האחורי בניצחון של בארסה 1:4 על בטיס בחודש שעבר, ומאז הוא מושבת מפעילות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
ייקח את הזמן. מסי/AP

נכון לעכשיו מסי נמצא בארגנטינה ומרטינו מבהיר כי בארסה לא תאיץ בו לחזור לפעילות. "הוא עובד כמתוכנן, ומשלים את הרמות השונות של ההתאוששות", אמר מרטינו. "אנחנו מקווים שהוא יהיה מוכן בתחילת ינואר, אבל ככל שמתקרבים לתאריך הזה אנחנו נראה אם הוא זקוק לעוד זמן. אנחנו לא יכולים להבטיח מתי הוא יהיה מוכן. מה שמעניין אותנו זה שהוא ישלים לגמרי את ההתאוששות".

מרטינו גם התייחס לביקורות שנשמעות בעקבות שני ההפסדים האחרונים של הקבוצה לאייאקס בליגת האלופות ולבילבאו בשבת שעברה בליגה, ואמר: "יש שתי אופציות, שהפסימיות תפגע בנו או שתהפוך אותנו לחזקים יותר. אנחנו מלאי אופטימיות. אנחנו צריכים לתרגם את זה למשחקים. אנחנו צריכים להראות שאנחנו הולכים להיאבק ושיש סיבה לכך שאנחנו נמצאים במקום הראשון ושאנחנו בשלב שמינית הגמר בליגת האלופות. אני לא יכול להגיד שאנחנו לא מודאגים מכך שהפסדנו בשני משחקים, אבל אנחנו לא שוקעים בפסימיות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
צ'אבי שחקן ברצלונה חוגג שער מול פ.ס.ז'. GettyImages
לא מודאג. צ'אבי/GettyImages

גם צ'אבי התייחס למצבה של האלופה הספרדית, ואמר: "אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, אבל יש גם דברים שליליים מסביב למועדון שלא עוזרים. אני שומע דברים ומה שאני לא שומע, אנשים אומרים לי. זה נראה שיש יותר תגובות שליליות ממה שהיינו רגילים, אבל אם להיות כנים, הפעם היחידה שהקבוצה גרמה לתחושה שאין שליטה הייתה רק במחצית הראשונה נגד אייאקס ואולי בבילבאו. חשבנו ששינינו את הדינמיות של בארסה, אבל עדיין נראה שמסתכלים על הכוס החצי ריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully