וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי פלאח: "עברתי תקופה קשה. למזלי בנאדו תמך בי"

5.12.2013 / 22:00

בלם מכבי חיפה שהפך לשחקן הרכב חזה בטורניר לזכר דודי הללי ז"ל ואמר לקראת חזרתו לבלומפילד: "אני רוצה לנצח"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

שחקני מכבי חיפה וכן שחקני עבר מכובדים השתתפו היום (חמישי) בטורניר הקט רגל לזכרו של דודי הללי ז"ל. לגמר הטורניר הגיעו השנה נבחרת עיתונאי הצפון וכן נבחרת עיריית חיפה, בכיכובם של מספר שחקנים מוכרים, בהם יוסי ג'נח וחלוץ העבר רפי כהן. העירייה זכתה בטורניר בו חזו בין היתר אייל גולסה, עידן ורד, סארי פלאח, יניב קטן, אלעד גבאי דינו אנדלובו, רן אבוקרט ואייל טרטצקי. כמו כן, המאמנים אלי גוטמן, אלישע לוי, שלומי דורה וטל בנין וכן אבי נמני, המנכ"לים איתמר צ'יזיק ואפרים גבאי הגיעו לאירוע.

פלאח שהתרשם מהטורניר לטובה אמר: "מדובר בטורניר מכובד מאוד, כל הכבוד על היוזמה ולאנשים שבאים לכבד את זה", אמר פלאח. "כולם יודעים שדודי ז"ל היה איש טוב ותומך בספורט. אני שמחים שאני יכולים לחבק אותו במעט שאפשר".

"בקרוב תפוג האופציה על דמארי. להפועל כדאי למכור"

סארי פלאח בלם מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בליגה כל משחק הוא קשה. אי אפשר לזלזל באף משחק". סארי פלאח/אדריאן הרבשטיין

הבלם התייחס גם למשחק הקרוב מול האקסית, בני יהודה. "בשנים האחרונות תמיד קשה בבלומפילד. מחכה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו מקווים שננצח את המשחק הזה", אמר הבלם. "היה לי בית חם בבני יהודה ואני מאחל להם רק הצלחה. עכשיו אני שחקן של מכבי חיפה והמטרה שלי היא לנצח את בני יהודה. בליגה כל משחק הוא קשה. אי אפשר לזלזל באף משחק. יש הרבה לחץ במשחק נגד בני יהודה כי שתי הקבוצות צריכות את הנקודות ונקווה להשיג את הניצחון".

על כך שהפך מבלם פצוע וכינור רביעי בקבוצה לשחקן הרכב קבוע בתקופה האחרונה אמר: "אני שמח על המעמד שלי, עבדתי קשה מאוד בכל התקופה הקשה שעברתי. זה היה תהליך ארוך ואני שמח שהיה לי את אריק שהוא מאמן מצוין. המזל שלי שהוא היה בתפקיד שלי, הוא נתן לי את כל התמיכה יחד עם הצוות שנמצא איתו. אני אמשיך לתת את כל כולי במגרש למען הקבוצה. ברור שהאמנתי בעצמי. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי בקבוצה. אני שמח שאני מחזיר על המגרש. הכי חשוב זה שאני עוזר לקבוצה לנצח בכל שבוע". על התמיכה מבנאדו אמר פלאח: "אריק כל הזמן דיבר איתי ועודד אותי. הוא עוזר לי מקצועית. יש בינינו קשר טוב. אני כל הזמן לומד ממנו". על תמיכת הקהל הוסיף: "כל שחקן צריך את התמיכה של הקהל. אני יודע שהיו טעויות והייתי צעיר פעם, עכשיו אני יותר מנוסה ובוגר. אנחנו צריכים את התמיכה של הקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל, יניב קטן קפטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזו בטורניר. גוטמן וקטן/אדריאן הרבשטיין

חיפה תערוך מחר את האימון המסכם לקראת המשחק. אנדריי פיליאבסקי, שמחוזר על ידי קבוצות באוקראינה בהן וולין לוצק של גל שיש, עשוי למצוא את עצמו שוב ביציע. חן עזרא הפצוע יצפה במשחק מהיציע. כרגע נראה שדינו אנדלובו שננזף השבוע שוב לא יהיה בסגל, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. חיפה עדיין לא החלה במשא ומתן עם שחקניה המסיימים חוזה בקיץ 2015. השיחות אמורות להתחיל בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully