וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 74:78 בחוץ לפנרבחצ'ה/אולקר על צסק"א מוסקבה

ניצחון עצום לטורקים, שקרובים להבטיח זכייה בבית א', 18 נקודות לבוגדנוביץ'. ניצחונות לקוצ'ה, ברצלונה ופנאתינייקוס

חמישה משחקים נועלים הערב (שישי) במחזור השמיני ביורוליג. במוקד עמד המשחק הראשון של הערב, בו פנרבחצ'ה/אולקר יצאה ממוסקבה עם 74:78 עצום על צסק"א, כשהיא מתקרבת לזכייה בבית א'. בבית ד', הבית של מכבי תל אביב, קוצ'ה לבוראל ויטוריה הביסה 63:79 את ריטאס וילנה ועלתה, בעוד פנאתינייקוס ניצחה 63:69 את הכוכב האדום בלגרד וגם היא בטופ 16. באמברג הפתיעה עם 78:89 גדול בחוץ על אפס איסטנבול, ברצלונה ניצחה בחוץ 78:82 קשה את נאנטר.

בויאן בוגדנוביץ' פנרבחצ'ה/אולקר מול סאשה קהון צסק"א מוסקבה. GettyImages
איזה ניצחון לפנר. בוגדנוביץ'/GettyImages

בית ד'

קוצ'ה לבוראל ויטוריה - ריטאס וילנה 63:79

הבאסקים בשלב הבא והם ממשיכים בכושר הנהדר. וילנה, שספגה הפסד שביעי רצוף, מחוץ ליורוליג כבר בשלב מוקדם זה. במחצית האורחים עוד הובילו 30:38, אבל ברבע השלישי לבוראל ניצחה 11:23 וברביעי הוסיפה 14:26 כדי לקחת את המשחק הזה בקלות. למונט המילטון הוביל עם 17 נקודות, סן אמטריו הוסיף 12 ואילו דריוש סונגליה קלע 14 לריטאס.

פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד 63:69

גם כאן, המנצחת עלתה והמפסידה הודחה, אלא שביוון זה הלך צמוד יותר. הסרבים נלחמו, אבל מייקל בראמוס וג'יימס גיסט קלעו נקודות חשובות במאני טיים וסחפו את הירוקים לניצחון. ראמל קארי הוביל עם 16, גיסט הוסיף 15. דמרקוס נלסון קלע 16 למפסידים.

תומאס הורטל קוצ'ה לבוראל. GettyImages
לבוראל ותומאס הורטל בכושר מצוין/GettyImages

בית א'

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה/אולקר 78:74

איזה ניצחון עצום לטורקים, שנראים בדרך הבטוחה לזכייה בבית א' ושוב מוכיחים שהעונה, עם זליקו אוברדוביץ', הם יכולים ללכת עד הסוף. המפגש הקודם בין הקבוצות, בטורקיה, הסתיים ב-26 לפנר/אולקר. הפעם זה היה הרבה יותר צמוד, אבל הפיניש היה שייך לאורחים, שנהנו מ-18 נקודות של בויאן בוגדנוביץ' המצוין, כאשר מנגד 20 של סוני ווימס לא מספיקות. פנר הובילה 17:19 בסוף הרבע הראשון ו-35:41 במחצית, אבל צסק"א הפכה ל-56:59 בסיום הרבע השלישי. עשר הדקות האחרונות היו מורטות עצבים, אולם בסיום האורחים היו אלה שחגגו בגדול.

נאנטר - ברצלונה 82:78

זה לא היה פשוט, אבל בארסה נקמה בצרפתים, שהדהימו בספרד במפגש הראשון בין הקבוצות ועל הדרך, רשמה ניצחון חמישי ברציפות ונמצאת חזק במאבק על ראשות הבית. האורחים נהנו מרבע שני של 18:30 והובילו במחצית 37:47. בדקה האחרונה, שתי שלשות של נאנטר החזירו אותה למשחק, אבל דייויד לייטי החטיא שלשת ניצחון פוטנציאלית ארבע שניות לסיום, אלחנדרו אברינאס עמד בלחץ מהקו וזה נגמר. חואן קרלוס נבארו סיים עם 15 נקודות, מצ'איי לאמפה עם 14, אברינאס עם 13. לייטי קלע 18 לנאנטר.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה כדורסל. GettyImages
חמישה ניצחונות רצופים לבארסה. נבארו/GettyImages

בית ב'

אפס איסטנבול - באמברג 89:78

הטורקים ידעו שניצחון יבטיח להם סופית מקום בטופ 16, אבל לבאמברג הצנועה היו תוכניות אחרות והיא הדהימה את המארחת, שעד למשחק הזה החזיקה במאזן 0:3 ביתי במפעל העונה. הגרמנים הגיעו אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כולל ב-20 הפרש מול ריאל, אבל לאחר שבסיבוב הקודם הם ניצחו את איסטנבול עם שלשה דרמטית, ידעו לעשות זאת גם הפעם בזכות רבע אחרון עצום. אחרי 18:18 בתום הרבע הראשון, המארחים רצו עד ל-36:50 במחצית. אלא שבאמברג ניצחה את הרבע השלישי 14:21 ואת הרביעי 14:32 ולקחה את המשחק. דאור פישר, שהצטרף לבאמברג לאחרונה, קלע 13 כחלק מחמישה שחקנים בדאבל פיגרס, אותם הוביל ג'מאר סמית' עם 18. למפסידה, סקוטי הופסון מיודענו סיים עם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully