וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "שמחתי כשאליהו חתם, לא כועס על ירושלים"

5.12.2013 / 19:31

הקפטן שעזב את ירושלים לא מריר על קבוצתו לשעבר: "אין תחושת החמצה, נוצרה סיטואציה שאני מבלה המון על הספסל"

ברני ארדוב

לאחר החתמתו של ליאור אליהו, עזב היום (חמישי) אלישי כדיר את הפועל ירושלים באופן רשמי. כדיר הדריך את סוכנו בקיץ לתת עדיפות להפועל ירושלים, ולאחר שהמשיך במועדון אף מונה לתפקיד הקפטן. אולם עם צירופו של פורוורד מכבי תל אביב לשעבר, הוחלט בירושלים לשחרר את הקפטן המכהן.

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, אלישי כדיר. מגד גוזני
היתה לו תקופה נהדרת במועדון. כדיר עם הלפרין ודאנקן/מגד גוזני

"אני חושב שהמועדון ראה לנכון שברגע שליאור אליהו, ג'וש דאנקן ואני נמצאים על אותה עמדה, הם לא רצו שאני לא אשחק ואשב על הספסל, אז הם פשוט באו בהצעה שאני אלך לקבוצה אחרת", אמר הערב כדיר לוואלה! ספורט.

אבל כל הקיץ חיכית להפועל ירושלים, דחית הצעות אחרות. מינו אותך לקפטן הקבוצה. ואז שיחררו אותך. זה לא פוגע?

"היתה לי תקופה מדהימה ונהדרת בהפועל ירושלים. התחברתי לאנשים, למקום ולמועדון. בשבועות האחרונים החום והאהבה שקיבלתי מהאוהדים היתה פשוט בלתי נתפסת. זה היה מדהים כמה חום ואהבה יש להם כלפי. תחושת החמצה? אין לי. כי אני באמת שמח בחלקי, במה שהיה לי שם עד עכשיו, מבחינה מקצועית זה משהו שלא הסתדר מבחינת המערכת של ירושלים וברגע שזה לא הסתדר אין שום כעס.

"זה קורה הרבה בכדורסל ואני באמת מאחל להם הרבה הצלחה. עזבתי כי ברגע שהסבירו לי שאני לא נמצא בתוכניות של הפועל ירושלים מבחינת דקות אז הגענו ביחד להחלטה שזה מה שעדיף. יש שם אנשים שבאים מהאהבה למועדון. היה לי הרבה כבוד להיות חלק מהמועדון הזה, ויהיה לי כבוד להיות באילת שגם רוצה הצלחות, תארים ולהתבסס בפסגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
דווקא שמח כשהוא הגיע למועדון. אליהו/יוסי ציפקיס

כדיר אף סיפר על המשחק האחרון של הקבוצה, כשירושלים ניצחה את מכבי תל אביב. "הכי ריגש אותי במשחק האחרון מול מכבי, הקהל לא הפסיק לעודד אותי, וזה ריגש אותי, לא יכולתי לעצור את הדמעות מהתרגשות. זה היה רגע מרגש. אני מאוד קשור למועדון למנהל הקבוצה ניר פס ולאיש משק, אני קשור אליהם כי אני הולך איתם הרבה זמן. גם גיא הראל, שידע שאני נמצא בסיטואציה לא נוחה ובסיטואציה של חוסר ודאות היה אכפתי ותומך כלפי".

איך הרגשת ששמעת שליאור אליהו חותם בקבוצה?

"שמחתי בסך הכל. חשבתי שליאור הוא חיזוק משמעותי לקבוצה. רציתי שנשחק ביחד על המגרש, אבל אני חושב שמבחינה מקצועית זה לא הסתדר ונוצרה סיטואציה שאני מבלה המון על הספסל".

איך האווירה בחדר ההלבשה של ירושלים? היה לחץ אחרי הפסדים?

"בתור קפטן הקבוצה, לי היה מאוד קל. חומר השחקנים שהיה בחדר ההלבשה הוא מדהים, זה אחד הדברים שיהיו מאוד חסרים לי, ואני מאוד מקווה שאמצא את זה באילת. מהישראלים, הצעירים ועד לזרים. אני חושב שבסופו של דבר מה שיקבע זה באמת התוצאות. אין לי ספק שזה יצליח כי יש שם שחקנים בכירים ואיכותיים".

גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. קובי אליהו
תמך גם ברגעים הקשים. הראל/קובי אליהו

למה הפועל ירושלים סובלת מחוסר יציבות ותנודות במהלך משחקים?

"אני לא חושב שזה משהו שאפשר לשים עליו את האצבע. אלו פשוט דברים שקורים במהלך משחק. לא משנה אם משחקים בליגה הישראלית, או באירופה, לא תמיד הכל תלוי בקבוצה שלנו".

הפועל ירושלים לא חוששת להצהיר שהיא רוצה את הישראלים הבכירים בקבוצה. הם הבינו משהו שמכבי לא?

"אני חושב שזה התחיל מהקיץ. נכנסו מבעלים ומשקיעים חדשים, והביאו את הרוח שלהם. זה המשיך עם השחקנים שהחתימו ובסופו של דבר הדבר שהכי חשוב זה הקהל שעומד מאחורי ירושלים גם ברגעים הקשים והטובים. ברגע שיש לך בסיס טוב להצליח".

מדוע בחרת דווקא את אילת? שיתוף הפעולה עודד קטש?

"היו לי שיחות טובות איתם. הרגשתי שאני יכול למצוא שם בית חם. הדבר הכי חשוב לי שיהיה לי בית חם, כמו שהיה לי בירושלים שיהיה כך באילת. אני בן אדם מאוד אמוציונלי ורגשי ומחפש את הפינה החמה , וזה גם אומר להתחבר גם מקצועית. יש להם מאמן ששיחקתי תחתיו והגעתי איתו להישגים, ויש שחקנים שאני מכיר מהנבחרת. אני חושב שההתאקלמות תהיה יותר מהירה".

קטש מייעד לך תפקיד מרכזי?

"אני מאמין שזה באמת יהיה תפקיד מרכזי יותר ממה שהיה בירושלים עד לאחרונה, אבל עדיין אי אפשר לדעת. אגיע בשבת לאילת, ולאט לאט אתחבר ואתאקלם".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
ימצא בית חם אצלו? קטש ואילת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully