וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר חתם בהפועל אילת לשנתיים

קפטן הפועל ירושלים סגר בקבוצה של קטש שצפויה לשחרר את קזרנובסקי. הרציקוביץ': "בונים קבוצה צנועה, אך איכותית"

ברני ארדוב

קפטן הפועל ירושלים אלישי כדיר חתם היום (רביעי) לשנתיים בהפועל אילת אחרי שכבר אתמול הוא סיכם את תנאיו. כתוצאה מהגעתו של כדיר, אילת צפויה לשחרר את אחד משחקניה, ומי שעשוי לשלם את המחיר הוא אנטון קזרנובסקי.

כפי שפורסם, אילת הגישה הצעה משופרת לפורוורד, שהעדיף כבר קודם לכן את קבוצתו של עודד קטש על פני הפועל חולון וגלבוע/גליל, ולאחר מכן סוכמו התנאים באופן סופי בין הצדדים.

אלישי כדיר הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
נודד דרומה. אלישי כדיר/ניב אהרונסון

כדיר מונה הקיץ לקפטן הפועל ירושלים, אך לאחר צירופו של ליאור אליהו לקבוצה נפגע מקצועית. בליגה כדיר שיחק שמונה משחקים העונה, פתח רק בשלושה והשורה הסטטיסטית: 8.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים לערב.

אלישי כדיר אמר: "אני רוצה להודות לאילת שרצו לצרף אותי, ואני מקווה למצוא שם בית חם בדיוק כמו שהיה לי בירושלים. אני רוצה להגיד תודה להפועל על כל האהבה שנתנה לי בשלוש השנים האחרונות. תודה רבה לגיא הראל המנכ''ל ולאורי אלון שבכל הסיטואציה הלא נעימה עשו הכול על מנת שהיא תהיה כמה שיותר קלה ונוחה. אני רוצה להודות גם לאנשי המועדון וביניהם ניר פס ואלי טאובה שהיו חברי אמת לאורך כל התקופה. ולבסוף, תודה ענקית לאוהדי הפועל ירושלים. האהבה שקיבלתי מכם היא לא נתפסת ואני באמת מעריך את זה. אף פעם לא אשכח את התקופה באדום".

בעלי קבוצת הפועל אילת, דורון הרציקוביץ', התייחס להחתמה המפתיעה: "אנחנו בונים באילת קבוצה צנועה אך איכותית, קבוצה שסביבה נבנה עיר של כדורסל, עיר של ספורט וחינוך לספורט. שחקנים כמו אלישי, אפיק וניצן הם הבסיס לכך, לא רק בשל כישורם כשחקנים אלא בעיקר בשל אופיים ומקצוענותם".

הפועל ירושלים הודתה לשחקן: "הפועל ירושלים רוצה להודות לאלישי על התקופה המדהימה באדום, ועל התרומה הענקית על המגרש ומחוצה לו. אלישי הוא אחד השחקנים והאנשים המיוחדים בספורט הישראלי, ואנחנו גאים על כך שהוא היה חלק מהמשפחה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully