וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני יוזם: הרחקה ל-15 דקות במקום כרטיס צהוב

נשיא אופ"א מקדם רעיון להחליף את שיטת צבירת הכרטיסים ולהטיל הרחקה מיידית. ספ בלאטר לא ממש אוהב את הרעיון

ברני ארדוב

האם בקרוב נראה שינוי בשיטת ההרחקות בכדורגל העולמי? נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, מעוניין שהכרטיסים הצהובים בכדורגל יוחלפו בשיטה המקובלת בראגבי כאשר השחקנים שאמורים לקבל את הכרטיס הצהוב יוענשו בהרחקה מהמגרש למשך 10-15 דקות.

את הדברים אמר פלאטיני במסיבת עיתונאים בברזיל לקראת הגרלת שלב הבתים שתיערך מחר (שישי), והוסיף: "הייתי רוצה שזה יהיה כמו בראגבי. המשמעות היא שקבוצות יקבלו תועלת באותו משחק וזה יהיה במקום צבירת כרטיסים שמשפיעה על משחק נגד יריבה אחרת בשלב מאוחר יותר של העונה. זה רעיון שמצריך פיתוח וצריך עוד לראות אם זה משהו שיועיל למשחק". מי שלא ממש אוהב את הרעיון הוא נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שאמר בנושא: "אני לא רואה מדוע אנחנו צריכים לשנות משהו בשיטת המשחק כשיש לנו את כל הרגולציות".

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א. קובי אליהו
"זה רעיון שמצריך פיתוח וצריך עוד לראות אם זה משהו שיועיל למשחק". מישל פלאטיני/קובי אליהו

רעיון נוסף שהועלה על ידי פלאטיני הוא להעניק יתרון משמעותי יותר לקבוצות שזוכות בגביעים בארצן ולאפשר להן לשחק בליגת האלופות. "זה משהו שאנחנו דנים בו לא מעט, אבל ברגע שזה מגיע להצבעה, המדינות המובילות הן אלה שלא רוצות לאבד מקום בליגה בשביל מחזיקת הגביע. בספרד לגביע יש מסורת כמו במדינות אחרות, אבל זה לא המקרה בכל המקומות כשבחלק מהמקומות אין אפילו גביע".

פלאטיני גם הביע תרעומת מהעונש המוגזם לטענתו כאשר שוער מבצע עבירה על שחקן ברחבה כאשר נפסק פנדל, השוער מורחק ולא יכול לשחק גם במשחק הבא: "זה מוגזם. הפנדל מספיק. אני חושב שזה משהו שמסכימים עליו גם בפיפ"א וגם באופ"א, אבל יש מדינה אחת או שתיים בגוף הבינלאומי שלא רוצות לשנות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully