וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק תיקו למכבי נתניה, רצף הניצחונות נשבר

מוליכת הלאומית רצתה ניצחון שישי ברציפות, אבל נפרדה מהפועל ירושלים ב-1:1. אשקלון שנייה אחרי 0:3 על הפועל פ"ת

one

המחזור ה-14 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. מכבי נתניה המוליכה הסתפקה ב-1:1 נגד הפועל ירושלים מהתחתית והפועל אשקלון ניצחה את הפועל פתח תקוה 0:3 במפגש בין שתי קבוצות צמרת. הפועל ראשון לציון גברה על הפועל עפולה 1:3 במפגש תחתית לוהט, הפועל רמת גן הביסה את בני לוד 0:3 וקונצרט של מאור פרץ סייע למכבי יבנה לחזור מאום אל פאחם עם ניצחון 2:4.

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
לא מפסיק להבקיע בלאומית. אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

מכבי נתניה - הפועל ירושלים 1:1

תוצאה מאכזבת למכבי נתניה, שאמנם ממשיכה לדהור לליגת העל, אבל ראתה את רצף חמשת הניצחונות שלה נקטע. תוצאה טובה לירושלים, שמאמנה החדש סלמן עמר ישב ביציע. הקבוצה של יוסי מזרחי הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל התקשתה להגיע להזדמנויות. רבע שעה בתוך המחצית השנייה היא סוף סוף עלתה ליתרון. ניר אברג'יל פרץ בשמאל, הכדור יצא החוצה, אבל צוות השיפוט לא ראה ואחרי החמצה של עידן שריקי, הכדור הגיע לעומר צלישר שבעט מהאוויר פנימה. טעות שיפוט ו-0:1 לנתניה. אחרי שער היתרון המארחת נרדמה וירושלים ניצלה את זה כדי להשוות בדקה ה-72 אחרי בעיטה של בן בוטבול מחוץ לרחבה, היישר לחיבורים. 1:1 בסיום.

הפועל אשקלון - הפועל פתח תקוה 0:3

אוסיי מאוולי אמנם התקשה להותיר חותם בחצי העונה שלו בעירוני קרית שמונה, אבל אין ספק שהוא גדול על הליגה הלאומית ושמקומו בליגת העל. החלוץ המצטיין מצא את הרשת בדקה ה-20 - השער ה-14 שלו העונה - יחיאל צגאי הכפיל בדקה ה-84 ואופיר חמו חתם בדקה ה-90. אשקלון ניצלה את הניצחון כדי לחלוף על פני פתח תקוה ולעלות לפחות זמנית למקום השני, תוך שהיא מקדימה את מכבי הרצליה בזכות הפרש שערים עדיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומר צלישר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבש בבעיטה מהאוויר. צלישר/ברני ארדוב

מכבי אום אל פאחם - מכבי יבנה 4:2

הצגת יחיד של מאור פרץ מנעה מנמושת הליגה להשיג ניצחון ראשון ולצאת סוף כל סוף מהמינוס. קשר מכבי יבנה כבש בבעיטה חופשית מסובבת כבר בדקה השביעית, אבל הזר הגאורגי וחטאנג קבראצקליה ירה מקרוב את השוויון בדקה ה-32 ומאור עידה השלים מהפך בדקה ה-50, אחרי פנדל מוזר שהעניקה למכבי אום אל פאחם השופטת לילך אסולין. פרץ השווה עבור יבנה בדקה ה-69 עם בעיטה שפגעה בשחקן מקומי ונעצרה ברשת. 10 דקות לאחר מכן הוא הוכשל ברחבה, החמיץ את הפנדל, אבל לקח את הריבאונד והשלים שלושער כדי להגיע ל-10 שערי ליגה העונה. המחליף אוראל אדרי סגר סיפור במתפרצת בדקה ה-89, אחרי בישול של רועי קהת. יבנה עם ניצחון חוץ שני ברציפות.

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:3

לפני שריקת הפתיחת נערכה דקת דומייה לזכרו של הבדרן ספי ריבלין, תושב וחבר מועצת ראשון לציון ועל ובתום 90 הדקות הנקודות נשארו בעיר היין. שלומי אזולאי כבש ראשון בדקה ה-30 וג'וני טננבאום הבקיע שער עצמי אחרי שתי דקות והכפיל את התוצאה. שחר סימנטוב צימק עבור עפולה ל-2:1 עם פנדל מוצלח בדקה ה-43, אבל איתי טואף כבש בעצמו מהנקודה הלבנה (50) וקבע את תוצאת הסיום: 1:3 לראשון לציון. הקבוצה של שרון מימר צימקה את הפער מעפולה ומהקו האדום לחמש נקודות.

הפועל רמת גן - בני לוד 0:3

האורדונים שמו סוף לרצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והשיגו ניצחון נאה בעיקר תודות לפתיחה מצוינת. יוסי אסייג כבש בפנדל אחרי 13 דקות, לירון דיאמנט הכפיל בדקה ה-18 ואביאל גבאי חתם בדקה ה-56. בזכות הניצחון רמת גן עלתה לפחות זמנית עד למקום השביעי בטבלה והיא שוב בחצי העליון של הטבלה. לוד פספסה הזדמנות להתקרב למקום השני.

מאור פרץ שחקן מכבי יבנה עם הכדור. מגד גוזני
שוב כיכב. מאור פרץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully