וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טל מסרב לוותר על הכסף והגיע לאימון

5.12.2013 / 13:25

המאמן לשעבר ישב במשרדי הקבוצה בזמן שמחליפו סלמן עמר העביר אימון. יוסי סאסי: "לא מבין את הדרישות של עידן"

ברני ארדוב

הבלגן בהפועל ירושלים חוגג. לאחר שאתמול הודיעה הקבוצה על סיום עבודתו המאמן עידן טל ומינויו של סלמן עמר כמחליפו בחוזה לעונה וחצי, חלה הבוקר (חמישי) התפתחות. שיחה שקיים טל עם הבעלים יוסי סאסי גרמה לדרמה גדולה במועדון. הבעלים לא הסכים לדרישת טל לקבל 90 אלף שקל פיצויים שלטענתו מגיעים לו ואף אמר לו שמבחינתו הוא יכול להגיע לאימון הקבוצה. טל, ששמע את הדברים, הגיע למתחם בקרית יובל וישב במשרדים בזמן שמטרים ספורים מהמקום מעביר סלמן עמר את האימון.

עידן טל מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא מוותר על הכסף. עידן טל/מגד גוזני

כשסאסי הבין שטל לא מתכוון לוותר על הכסף ומתכנן להגיע לקרית יובל הוא העביר להנהלה הוראה לפיה בשלב זה סלמן עמר יוגדר כמנהל המקצועי והסמכות המקצועית העליונה כאשר טל יישאר כמאמן. עמר סירב, טל נשאר במשרדים ולא לקח חלק באימון ובינתיים בירושלים מנסים למצוא פתרון לפלונטר שנוצר.

ראוי להדגיש שבשלב זה חוזהו של עמר עדיין לא עבר בבקרת התקציבים והקבוצה תעשה מאמץ לעשות זאת עד הערב על מנת שזה יוכל לעמוד על הקווים ולנהל את משחק הליגה של הקבוצה מחר (שישי, 15:30, 5+ לייב) בחוץ מול המוליכה מכבי נתניה.

יוסי סאסי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני לא מבין את טל. הוא אמר שהוא לא מסוגל ולא יכול וקיבל החלטה. הגענו להבנות והחתמנו על סמך זה מאמן אחר. הכסף של עידן הולך למאמן אחר ואני לא מבין מאיפה הדרישות שלו. אמרתי לו שאם הוא חושב שהוא לא עזב, שיגיע לאימון והוא הגיע למשרדים ואז הלך ואמר שהוא צריך להתייעץ. זו החלטה שלו מה לעשות. אנחנו כבר מינינו מאמן".

תגובתו של עידן טל תובא כשתתקבל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully