וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמן עמר יחליף את עידן טל כמאמן הפועל ירושלים

קפטן הקבוצה לשעבר חזר לתפקיד המאמן וחתם לשנה וחצי, אחרי שטל נפרד מהמועדון שנמצא רק במקום ה-14 בלאומית

ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים עידן טל סיים את תפקידו בקבוצה לאחר 13 מחזורים, ובמקומו חזר לתפקיד סלמן עמר שחתם הערב (רביעי) לשנה וחצי. האדומים פתחו את העונה מצוין, אך שרשרת תוצאות לא טובות דרדרה את הקבוצה למקום ה-14 המוביל למבחנים נגד הירידה לליגה א'. לפיכך, הוחלט בירושלים לבצע זעזוע.

סלמן עמר היה במשך שנים מגן הפועל ירושלים, קפטן הקבוצה ומאמן קבוצת הנוער, כשבעונה שעברה גם שימש לראשונה כמאמן הבוגרים. עמר החל את העונה הנוכחית בהכח עמידר רמת גן ופתח את הליגה עם ארבעה ניצחונות, אבל סיים את דרכו אחרי שבעה מחזורים, בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם דודו דהאן, האיש החזק במועדון.

עידן טל מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
הפסיד גם בדרבי. טל/מגד גוזני

טל הוא המאמן השישי העונה בלאומית שמסיים את תפקידו. מהמועדון נמסר היום: "מועדון הכדורגל הפועל ירושלים והמאמן עידן טל החליטו שטובת הקבוצה מעל הכול. עידן מאחל לקבוצה הצלחה בהמשך. הצדדים שוקלים המשך עבודה יחד במחלקת הילדים והנוער ותקווה שניפגש שוב בעתיד".

טל בן ה-38 גדל בהפועל ירושלים, סיים במועדון את הקריירה כשחקן פעיל ולאחר שפרש בקיץ, קיבל את המושכות במקומו של סלמן עמר. הפועל ירושלים ניצחה שניים משלושת משחקי הליגה הראשונים, אך מאז צברה רק ניצחון אחד נוסף. בארבעת המחזורים האחרונים צברה הקבוצה נקודה אחת ורשמה הפסד כואב גם בדרבי מול הפועל קטמון. ביום שישי (15:30, 5+ לייב) תתארח הקבוצה אצל המוליכה מכבי נתניה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully