וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה: אריאן רובן ייעדר כשישה שבועות

החדשות הטובות: הכוכב שנפצע מול אוגסבורג סובל מחתך בברכו בלבד. רובן: "אחזור חזק יותר כדי לסייע למועדון"

באיירן מינכן עלתה אמש (רביעי) שלב בגביע הגרמני עם 0:2 על אוגסבורג, אולם סיפור המשחק היה הפציעה של אריאן רובן, שירד מכר הדשא בדקה ה-23 על אלונקה, 19 דקות אחרי שהבקיע את השער הראשון במשחק ועשר דקות אחרי שנפצע בברכו אחרי היתקלות עם שוער המפסידה מרווין היץ.

האלופה ומחזיקת הגביע חששה מאוד, ובעוד שתחילה העדיפה שלא לקחת את כוכבה לבית החולים בשל החתך העמוקים בברכו הימנית, בהמשך הערב רובן נלקח לבית החולים באוגסבורג כדי לנקות ולנקז את הפצע. היום, לשמחתם של אוהדי הקבוצה, הודיעה באיירן מינכן שרובן ייעדר לתקופה של כשישה שבועות מאחר שהוא סובל מחתך בלבד בברך ואין לו שבר או נזק פנימי. "אני אחזור חזק יותר וכשיר במאה אחוז כדי לסייע למועדון במטרות של העונה", אמר רובן לאתר הרשמי של המועדון.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הבווארים מחזיקים אצבעות שיחלים מהר. רובן אמש/GettyImages

עוד לפני הבשורות הטובות, פפ גווארדיולה הביע תקווה שההולנדי יצליח לשוב למגרשים עד גביע העולם לקבוצות, שייצא לדרך ב-17 בדצמבר: "זה לא טוב, הוא שיחק נהדר לאחרונה ויהיה מאוד קשה להחליפו". שוער אוגסבורג חשש גם כן בסיום למצבו של רובן, ואמר: "כמובן שאני מצטער, הגעתי מאוחר להיתקלות וזה ממש לא מה שרציתי שיקרה".

על המשחק עצמו אמר פפ: "ידעתי שתהיה לנו משימה קשה, אוגסבורג שיחקה טוב מאוד ולא נתנה לנו בכלל זמן לחשוב. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר משחק הליגה מולם". תומאס מולר הוסיף: "קשה מאוד מולם, בעיקר אצלם בבית, אף פעם לא קל מולם. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully