וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סטנדרד ליאז' וגיא לוזון עפו מהגביע הבלגי

סרקל ברוז' הדיחה את הישראלי בשמינית עם 0:1 דרמטי. שער ובישול למויאל במולדובה, ריקן כבש בגביע, שער בכורה לממן

ברני ארדוב

סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הודחה במפתיע בשמינית הגמר של הגביע הבלגי, אחרי הפסד דרמטי, 1:0 מול סרקל ברוז'. לוזון עלה בהרכב חזק מול קבוצה שהביס 0:5 בספטמבר במסגרת הליגה.

המשחק הוכרע בדקה ה-83, אז נפסק פנדל לזכותה של סרקל, וטים סמולדרס תרגם אותו ל-0:1. שני הישראלים של ליאז', טל בן חיים ודודו ביטון, לא היו בסגל למשחק.

בעונה שעברה ברוז' הגיעה לגמר, ואילו סטנדרד הודחה בדיוק באותו שלב - שמינית הגמר. לוזון סופר רק שלושה ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, בכל המסגרות.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
הפסד דרמטי ומפתיע. לוזון/AP

קובי מויאל כבש הערב את שער הבכורה שלו במדי שריף טירספול, שהביסה במסגרת הליגה המולדבית 0:8 את נועלת הטבלה אקדמיה. קשר בית"ר ירושלים לשעבר בישל את השער השלישי במשחק בדקה ה-24 והיה חתום על השער החמישי, כשנגח בדקה ה-40 אל הרשת בסיום התקפה מתפרצת. ז'וליאם כבש רביעייה לזכות שריף, הנריקה לובאנור הוסיף שלושער משלו. שריף ניצבת במקום הראשון בליגה במולדובה, עם 47 נקודות אחרי 18 מחזורים ויתרון של תשע נקודות על פני טירספול המדורגת השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן שריף טירספול קובי מויאל. AP
שער ראשון במדי שריף. קובי מויאל/AP

* אבי ריקן כבש את שער הניצחון של פ.צ ציריך ב-0:1 על סט.גאלן ברבע גמר הגביע השוויצרי. הקשר הישראלי פתח בהרכב והתכבד לבעוט את הפנדל בדקה ה-82 שהעניק ניצחון דרמטי. ריקן הוחלף ארבע דקות לאחר כיבוש השער, שהיה השני שלו העונה.

* אוהד קדוסי לא שותף בהפסד של לוזאן 2:0 ללוצרן. לוזאן הודחה מהגביע השוויצרי.

* חנן ממן פתח לראשונה העונה בהרכב בוורן, כבש בדקה ה-70 וצימק ל-3:1 בהפסד ללוקרן במסגרת הגביע. רמי גרשון הפצוע לא היה בסגל. בוורן הודחה אף היא.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-67, אך לא הצליח לעזור לקלאב ברוז' להימנע מהדחה מהגביע. קבוצתו הפסידה 1:0 בהארכה לקורטרייק, לה כבש איבן סנטיני הקרואטי בדקה ה-98.

* אלמוג כהן שיחק 84 דקות בהרכב אינגולשטאט, שהודחה מהגביע הגרמני בעקבות הפסד דרמטי 2:1 לוולפסבורג, לה כבש איביצה אוליץ' המחליף את שער הניצחון בדקה ה-89. "אחרי חודש וחצי הרחקה כיף לחזור!!", צייץ הקשר, "מאכזב כל כך לקבל גול דקה 90, אבל מסתכלים קדימה... יום ראשון משחק חשוב נגד אנרגי קוטבוס בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully