וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה לחימקי 73:85

האדומים נתנו פייט ליריבה החזקה, הלפרין ופרחוסקי הצטיינו, אך דייויס חגג והנחיל הפסד רביעי. השלב הבא עדיין בהישג יד

ברני ארדוב

יש חיים גם אחרי מכבי תל אביב. אחרי שתמו חגיגות הניצחון היוקרתי של הצהובים בליגת העל, הפועל ירושלים הוכיחה גם הערב (רביעי) את חוזקה והראתה שהיכולת הטובה מול היריבה המרה לא הייתה מקרית, בהפסד 73:85 לחימקי מוסקבה החזקה. האדומים אומנם רשמו הפסד רביעי ופספסו הזדמנות להתקרב מאוד להעפלה לשלב הבא, אך בהחלט יכולים להיות מעודדים מהיכולת.

למשך שלבים רבים במשחק, האדומים היוו יריב לקבוצה החזקה. ארטיום פרחוסקי, שחגג מול מכבי תל אביב בהיעדרם של שחורציאניטיס וג'יימס, פגש הפעם בגבוהים מאסיביים אך לא נבהל ושמר את האדומים במשחק עם 19 נקודות. גם יותם הלפרין (19 נקודות, 4 מ-8 לשלוש), גיבור הניצחון מול הצהובים, היה במיטבו, וכך גם ליאור אליהו (18 נקודות), אך ביום חלש של דופרי וקיצ'ן זה לא הספיק. השלב הבא עדיין בהישג יד לאדומים.

שחקן הפועל ירושלים בכדורסל, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
המשיך את המומנטום, חבריו קצת פחות. יותם הלפרין/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

רבע 1

סרגיי מוניה העלה את חימקי ליתרון 0:2, קיצ'ן השווה והעלה את האורחים ליתרון לאחר מכן. פרחוסקי פתח חזק ועם מהלך של סל ועבירה קבע 6:9. הסנטר הבלארוסי הגיע ל-7 אישיות עם עוד שתיים, אך שלשה של מרקו פופוביץ' בצד השני ושתיים של מייק גרין מהקו הורידו ל-13:11 לירושלים. חימקי עברה להרכב גבוה עם אוגוסטין ודייויס, וניצלה זאת כדי לעלות ליתרון ראשון, 13:15. דייויס המשיך לחגוג בצבע של ירושלים, אך ליאור אליהו הגיע לארבע נקודות וצימק ל-20:17. פופוביץ' חתם את הרבע עם שלשה משוגעת, וקבע 17:23 לחימקי.

רבע 2

קופונן וז'לאבל צלפו מחוץ לקשת בפתיחת הרבע והעלו את חימקי ליתרון שיא, 19:29. פופוביץ' המשיך לטווח מחוץ לקשת וסל קשה של הלפרין הוריד ל-34:23. קופונן קלע עוד שלשה משלו, בעוד שג'וש דאנקן ניסה להשאיר את האדומים בעניינים. ז'לאבל עלה לאלי-הופ מרשים וקבע 25:43. אליהו קלע ארבע רצופות, הלפרין קלע עוד סל וקינח עם סל ענק מחצי מגרש על הבאזר. ירושלים יורדת עם נזק מינימלי, 43:34 לחימקי.

רבע 3

פרחוסקי הגיע ל-11 נקודות אישיות בפתיחת הרבע. אליהו זייף בהגנה ונתן למוניה סל קל, אך פרחוסקי המשיך להשאיר את האדומים בעניינים עם 16 נקודות אישיות. עבירה בלתי ספורטיבית של דופרי סייע לרוסים לפתוח שוב יתרון, 42:50. שלשה של הלפרין הורידה ל-51:49 בלבד לחימקי. הלפרין התחמם ועם שתי שלשות נוספות הגיע ל-13 נקודות והעלה את ירושלים ליתרון. שלשה של קופונן בסיום הרבע קבע 58:61 לחימקי לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

שיתוף פעולה בין אוגוסטין לדייויס הוליד סל קל של האחרון, ועוד דאנק של אוגוסטין במתפרצת קבע יתרון 7 לחימקי, 58:65. דופרי ניסה לקלוע בכוח, ובסופו של דבר הצליח לקלוע ליי אפ קל כדי לצמק ל-67:62. דייויס שוב חגג בצבע והעלה את ירושלים ליתרון 66:75. פרחוסקי החטיא וחימיק ברחה שוב ליתרון דו ספרתי, 66:77. ז'לאבל עם דאנק במתפרצת הבטיח ניצחון לחימקי עם 71:81. בסיום 73:85 לחימקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, ארטיום פרחוסקי. מגד גוזני
השאירו את ירושלים קרובים. הלפרין ופרחוסקי/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ארטיום פרחוסקי (7 מ-14 מהשדה) ויותם הלפרין (2 מ-3 משתיים, 4 מ-8 משלוש, 4 אסיסטים) 19 כל אחד, ליאור אליהו (9 מ-14 מהשדה, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים) 18, ג'וש דאנקן 8, דרווין קיצ'ן 6, רונפלד דופרי (1 מ-6 מהשדה, 1 מ-3 מהקו) 3. כן שותפו חנן קולמן, אדם אריאל ומייק ברוסביץ'.

קלעו לחימקי מוסקבה: פול דייויס (9 מ-14 מהשדה, 8 ריבאונדים), פטרי קופונן (4 מ-5 לשלוש) ומרקו פופוביץ' (4 מ-8 לשלוש) 14 כל אחד, מיקאל ז'לאבל 9, ג'יימס אוגוסטין וסרגיי מוניה 8 כל אחד, מייק גרין (0 מ-5 מהשדה, 9 אסיסטים) 4 כל אחד, איגור ויאלצב 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully