וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ניר ביטון יהיה הכוכב הבא של סלטיק"

מאמן סטנדרד מחמיא לקשר הישראלי בראיון ל"רקורד": "משוכנע שיש לו את הכישרון והיכולת לשחק ברמות הגבוהות ביותר"

ברני ארדוב

האם ניר ביטון יוכל לממש את הפוטנציאל הגדול שלא מעט אנשים תולים בו? גיא לוזון, מאמנה של סטנדרד ליאז' שהדריך את הקשר הישראלי בנבחרת הצעירה, בטוח שכן ובראיון שהעניק ל"רקורד" הוא טוען כי "ביטון יהיה הכוכב הבא של סלטיק". כידוע, ביטון חתם בתחילת העונה בשורות האלופה הסקוטית ששילמה 700 אלף ליש"ט למ.ס. אשדוד.

מאז ביטון קיבל כמה הזדמנויות בהרכב של ניל לנון, אבל עד כה לא הצליח להשאיר חותם אמיתי. "לא הייתי מופתע שהוא הצליח לנצל את ההזדמנויות הראשונות שלו בהרכב הראשון ולהשאיר רושם טוב על האנשים", אמר לוזון בראיון. "אם יגידו לי שהמנג'ר של סלטיק מתכוון כעת להתחיל לבנות קבוצה חדשה לעתיד, ניר בהחלט יוכל להיות חלק ממנה".

שחקן נבחרת ישראל הצעירה ניר ביטון חוגג עם מאמנו גיא לוזון. ברני ארדוב
"זה לא הגיע אלינו בהפתעה שהוא עבר למועדון גדול כמו סלטיק ואני בטוח שזה יוכח כמהלך חכם גם לקבוצה וגם למועדון". ניר ביטון וגיא לוזון/ברני ארדוב

לוזון המשיך והחמיא לכישרון הישראלי: "זה לא התפקיד שלי להגיד למנג'ר מה העבודה שלו. זה לא העסק שלי, אבל מה שאני יכול להגיד זה שלניר יש את הכישרון והיכולת לבנות קבוצה סביבו או איתו כשהוא במרכז. שימשתי כמאמן הנבחרת הצעירה במשך שלוש שנים וניר התפתח בה במהרה להיות הקפטן שלנו. זה לא הגיע אלינו בהפתעה שהוא עבר למועדון גדול כמו סלטיק ואני בטוח שזה יוכח כמהלך חכם גם לקבוצה וגם למועדון".

מאמנה של סטנדרד משוכנע שביטון יוכל להשאיר את חותמו: "אם ייתנו זמן, אני בטוח שהוא יתפתח כאחד השחקנים הכי טובים במועדון. ראיתי שחקנים של סלטיק עוברים למועדונים באנגליה תמורת סכומים גדולים אחרי שהם השאירו חותם טוב מאוד במהלך הקריירה שלהם בסקוטלנד. זה נבע מההופעות שלהם בליגת האלופות ואני משוכנע שלניר יש את הכישרון והיכולת לשחק ברמות האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully