וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין לקנדה: "אני אזיין אותך, המשטרה לא תעזור לך"

נחשפו תמלילי שיחות הטלפון של העבריין שנאשם בסחיטה באיומים של שחקן הפועל חיפה: "אזרגג אותך באמצע האימון"

one

פרשת המעצר של העבריין שנאשם בסחיטה באיומים של מגן הפועל חיפה עומרי קנדה ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל, כשכעת נחשפים תמלילי השיחות בין הכדורגלן ואחיו לבין אותו אדם. התמליל הראשון הוא משלוש שיחות שהתקיימו בין קנדה לאותו עבריין במהלך חודש נובמבר כדי לגרום לו לשלם את החוב. התמליל נחשף לראשונה על ידי מיכאל פרוסמושקין באתר פוסטה.

"אני בא אליך לאימון. אני אזרגג אותך באמצע האימון, שיזמינו משטרה הפועל חיפה, שיזמינו אמא של המשטרה, שמעת? בסבבה, אבל אני שובר לך את השיניים. אני מוציא אותך מהכדורגל. עד יום שלישי אני נותן לך", אמר על פי החשד אותו אדם לקנדה.

עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"יא חתיכת בן זונה, מחר אני אצלך באימון". עומרי קנדה/ברני ארדוב

"אל תביא, נראה אותך. יא חתיכת בן זונה, מחר אני אצלך באימון, מזיין לך את הצורה, שמעת? מחר אני אראה לך מה זה", המשיך אותו עבריין לאיים. "אני רוצה את כל הכסף, זה למה הבנת, את כל הכסף שלי אני רוצה מחר. אם לא, אני מזיין לך את הצורה, מניאק. לא משטרה ולא יעזור לך. אני אעשה אותך יא בן שרמוטה. אתה יודע מה זה אני אעשה אותך יא בן זונה. אתה לא חייב לי כסף, אה?". איום נוסף הגיע ב-19 בנובמבר בשעות הבוקר שהופנה לעברו של אחיו של קנדה.

כזכור, קנדה פרסם בדף הפייסבוק שלו את תגובתו לדברים ב-21 בנובמבר, כשכתב: "את העבר שלי אין צורך להזכיר, אני בטוח שמי שמודע ליכולות המקצועיות שלי נתקל גם בפרסומים הפחות טובים הקשורים לתקופה לא טובה בחיים שלי, אבל התקופה הזו נגמרה ומזמן. היום אני עסוק כולי בכדורגל, נותן יותר ממאה אחוזים באימונים ובמשחקים של הפועל חיפה ובקרוב גם מתחתן. עיסוקים לא כשירים ומפוקפקים הם נחלת העבר מבחינתי. אני כותב את הסטטוס הזה כי לא משנה כמה אדם ישים את העבר שלו מאחוריו, יהיו 'נשמות טובות' שינסו להחזיר אותו אחורה.

"ביממה האחרונה פורסמה כתבה שאומרת שעבריין נעצר לאחר שאיים עלי ועל אחי, אז אעשה סדר מה אמת ומה סילופי האמת כדי להשתמש בשמי. אכן נעצר אדם שלאחי הייתה מחלוקת כספית איתו. מסיבות שלא ברורות לי, האדם החליט 'לקחת את החוק לידיים' ובמקום לפתור את המחלוקת דרך בית משפט הוא פעל בדרך של איומים. אחי הרגיש צורך להגיש תלונה במשטרה וכך עשה. המקרה הזה לא קשור אלי בשום דרך מלבד העובדה שאני ואחי נושאים את אותו שם המשפחה. הנסיונות להכפיש את שמי יעלו בתוהו כי מילים כל אחד יכול לזרוק באוויר אבל גם במקרה הזה יתברר שלתקשורת ולכל הנוגעים בדבר פשוט היה נוח להשתמש בשם שלי כדי למתג את הכתבה שלהם. ובנימה אופטימית זאת, שיהיה בהצלחה במשחק בשבת ושנדע רק בשורות טובות. אוהב, המושך בחוטים...ע.".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully