וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "פשוט נהנה מהרגע, לא חושב על השיא"

בצרפת מהללים את שוערה של ליל שקרוב לשבור את שיא הליגה ברצף דקות ללא ספיגה. אניימה, שקיבל את תמונת השער בל'אקיפ: "אם לא אשבור את השיא, לא יקרה כלום". חבריו לקבוצה ויריביו יוצאים מגדרם

ברני ארדוב

צפו בהצלה כפולה נפלאה של וינסנט אניימה

וינסנט אניימה ממשיך להתקרב להיסטוריה חלומית מבחינתו. שוערה של ליל שמר על שער נקי ב-0:1 על מארסיי ומחזיק ברצף מדהים של 1,035 דקות ללא ספיגה כשהוא רחוק 141 דקות משיא כל הזמנים בצרפת. אניימה רשם במהלך המשחק שלוש הצלות מדהימות והוא מתקרב לשיא ששייך לגאטן הואר, שוערה של בורדו ששמר על רשת נקיה 1,176 דקות בעונת 1992/93.

אניימה עם 1,035 דק’ ללא ספיגה, בישול למליקסון

וינסנט אניימה שוער ליל מול מארסיי. רויטרס
לא רק אני, זה כל הקבוצה. אניימה/רויטרס

בל'אקיפ התלהבו מההישג של אניימה ושיבצו את תמונתו בכותרת הראשית של העיתון. גם חבריו לקבוצה של אניימה, ביניהם מרווין מרטין, החמיאו לו: "הוא שוער נהדר. הוא סיים משחק יוצא מן הכלל. זה כבר שמונה או תשעה משחקים שהוא לא סופג שער. 11? אוי, פששש". סוארה פופ הוסיף גם הוא: "מה שקורה איתו זה רגיל מבחינתנו. הוא עושה את זה בכל שבוע, אני לא יודע איך אנחנו יכולים להודות לו".

בסיום המשחק קיבל אניימה מחמאות גם משחקני היריבה, כשבנואה שיירו אמר עליו: "לליל יש שוער פנטסטי". אניימה עצמו אמר: "אני פשוט נהנה מהרגע, אני שמח הלילה, אני לא יודע מה עוד להגיד. זה פשוט מדהים, אבל זה לא רק אני אלא כל הקבוצה". השוער הניגרי סיפר כי ההזדמנות של ג'יניאק במחצית הראשונה הייתה המסוכנת ביותר מבחינתו, והוסיף: "זה היה בשבילי הרגע הכי קשה במשחק".

אניימה התייחס לשיא שבדרך, והוסיף: "אני חייב להגיד את האמת: אני לא סופר את הדקות ואני לא מסתכל על השיאים. זה לא איכפת לי. אם זה לא יקרה, לא קרה כלום". המראיינים בצרפת התעניינו לגבי סוד ההצלחה שלו, והוא השיב בלי להסס: "כל עוד אלוהים ימשיך לעזור לי, אני אצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully