וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "חימקי אחת הקבוצות הטובות באירופה"

3.12.2013 / 22:16

האדומים ינסו להפתיע ביורוקאפ (ד', 17:30, ספורט 2). מאמן היריבה: "זה משחק של חיים או מוות עבור הפועל ירושלים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, תקווה הפועל ירושלים להמשיך את המומנטום מחר (רביעי, 17:30, ספורט 2) עם משחק חוץ קשה מאוד מול חימקי מוסקבה במסגרת המחזור השמיני בשלב הבתים של היורוקאפ. האדומים מגיעים להתמודדות מהמקום השלישי בבית ה' עם מאזן 3:4, וניצחון על הרוסים החזקים יציב אותם עם רגל וחצי בשלב הבא. הפסד, לעומת זאת, יסבך אותם מאוד.

?הניצחון על מכבי היה נפלא, אבל עכשיו אנחנו מתרכזים בחימקי", אמר המאמן בראד גרינברג. "מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה, וגם אחת העמוקות שבהן. הסגל של חימקי הוא מאוד מוכשר, עם הרבה שחקנים שיודעים לקלוע מחוץ לקשת השלוש ומצפה לנו אתגר גדול?.

אלישי כדיר עשוי לעזוב להפועל אילת

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. מור שאולי
קרב גדול וחשוב. גרינברג/מור שאולי

חימקי, שמוליכה את הבית עם מאזן 1:6, כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא והסגל שלה משופע כוכבים כגון מרקו פופוביץ', פטרי קופונן, ג'יימס אוגוסטין, קרסימיר לונצ'אר, סרגיי מוניה, מיקאל ג'לאבל ופול דייויס. במשחק הראשון בין הקבוצות, במלחה, ניצחו הרוסים 80:87.

"למרות שכבר עלינו, אנחנו רוצים להבטיח את המקום הראשון בבית", אמר מאמן חימקי רימאס קורטינאיטיס. "עבור הפועל מדובר במשחק של חיים או מוות. בהשוואה לתחילת העונה שלהם, הלפרין משחק טוב יותר וגם קיצ'ן. אנחנו מוכנים ויש לנו רק מטרה אחת - לנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully