וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: מכבי חיפה רוצה כרטיס לשלב השני

3.12.2013 / 20:44

הירוקים יעפילו שלב במפעל האירופי אם ינצחו את ריגה ברוממה (19:00, ספ' 1). המאמן דני פרנקו: "אתגר קשה"

ברני ארדוב

מכבי חיפה תארח מחר (רביעי) את VEF ריגה הלטבית במסגרת המחזור השמיני בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 1). ניצחון של הקבוצה של דני פרנקו יבטיח לה באופן מעשי את מקומה בסיבוב השני, וישאיר לה בשני המחזורים הקרובים את המאבק על המקום השני בבית מול בנביט הטורקית. בחיפה רוצים לשים את ההפסד לגלבוע/גליל ממחזור הליגה האחרון מאחוריהם, כשעיקר הציפייה היא למשחק טוב מדונטה סמית', שנעצר מול החבורה מגן נר.

"אנחנו יודעים שריגה היא קבוצה טובה, מאומנת היטב ועם שחקנים מנוסים", אמר המאמן דני פרנקו לקראת המשחק, "אנחנו מתמודדים נגד אתגר קשה וצריכים דחיפה מהקהל שלנו". אורי קוקיה הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. נצטרך לעלות נחושים ולשחק יחד במשך 40 דקות בשביל לנצח את המשחק. אני מקווה שיחד עם תמיכת האוהדים נוכל לבצע את המשימה".

ריגה, שהפסידה לחיפה במשחק הבית בלטביה 94:73, היא אחת הקבוצות הטובות בבית של הירוקים. את הקבוצה מאמן ראמונאס בוטאוטאס הליטאי, ומי שמוביל אותה עד כה העונה במפעל האירופי הוא קינאן באיירמוביץ', שחקן נבחרת בוסניה, עם 14.6 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. שם מוכר שיגיע עם הקבוצה לרוממה הוא די בראון, אקס מכבי תל אביב, שרושם העונה ביורוקאפ 11.4 נקודות ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
מבקש דחיפה מהקהל. פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully