וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: כוכבי העבר בטורניר לזכר דודי הללי

יו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה יונצח בפעם השמינית. זוהר, אוחנה, נימני ואלישע לוי מוזמנים, אוסמו ואבוקרט על המגרש

ברני ארדוב

אנשי תקשורת בכירים, לצד ספורטאי עבר בולטים וראשי ערים מהצפון, ישתתפו ביום חמישי בטורניר לזכר דודי הללי ז"ל. הטורניר שהפך למסורת בשנים האחרונות יתקיים זו השנה השמינית במרכז החינוך "לאו-בק" והפעם במעמד ראשי ערים מהאזור, שר התקשורת לשעבר משה כחלון וחתן פרס ישראל הרב יצחק דוד גרוסמן. גם לא מעט שחקני עבר הודיעו על השתתפותם בטורניר ובהם אלי אוחנה, איציק זוהר, אבי נמני, איל ברקוביץ ואלישע לוי.

בטורניר הוותיקים ייקחו חלק ארבע קבוצות: נבחרת העיתונאים של הצפון, עיריית חיפה, נבחרת משפחת הללי שתכלול בראשה את אבי הללי, בנו של דודי, מחוזקת באברהם אבוקרט ונבחרת מכבי חיפה ותיקים אותה יובילו רפי אוסמו ובני ברנשטוק. בטורניר הילדים ישתתפו ארבע קבוצות ילדים של מכבי והפועל חיפה, מועדון הספורט נשר ונווה יוסף.
הללי, דמות מוכרת בעיר, נפטר בשנת 2004 לאחר מחלה קשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנציחים את זכרו. דודי הללי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי ז"ל: "דודי היה פעיל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, בהיותו יו"ר המחלקה לאורך מספר שנים. זו הנצחה יפה עבורו ועבורנו ובנוסף, מפגש נעים ומכובד להרבה אנשים טובים. זו השנה השמינית לקיומו של הטורניר ואני מקווה שכולם יהנו מהארוע".

טורניר הילדים ייפתח בשעה 15:45 וטורניר הוותיקים בשעה 17:00. לפני משחקי הגמר שיתקיימו בשעה 18:00 צפוי להתקיים משחק הראווה של נבחרת הנשים. שעה מאוחר יותר יתקיים טקס הסיום וחלוקת הגביעים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • דודי הללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully