וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הזמינה ילדים למשחק ונקנסה בעקבות התנהגותם

המועדון הזמין 12 אלף ילדים במקום אוהדים שהורחקו, אך נקנס לאחר שהילדים קיללו את שוער האורחים. וידאל האריך את חוזהו

ברני ארדוב

זה אחד הסיפורים המוזרים יותר שהתרחשו בליגה האיטלקית העונה: ביובנטוס החליטו לטפל בבעיות ההתנהגות של אוהדיהם לאחר שאלה ספגו עונש הרחקה מהמשחק האחרון של הקבוצה, מול אודינזה. ביובה ניסו לעשות מעשה יפה, והחליטו להזמין 12,200 ילדים אל היציעים שלרוב מאוכלסים באוהדים השרופים של הקבוצה. אלא שהניסוי הקטן הזה התפוצץ לקבוצה בפנים אחרי שהילדים עצמם התפרעו וקיללו לאורך כל המשחק את שוער אודינזה, ז'ליקו ברקיץ'. היום (שלישי) הודיעה התאחדות האיטלקית כי היא קונסת את יובנטוס ב-5,000 יורו בעקבות התנהגותם של הילדים.

ילדים אוהדי יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
מהם ציפו ליותר. אוהדי יובנטוס הצעירים, במשחק מול אודינזה/GettyImages, Valerio Pennicino

"יובנטוס נקנסו עבור התנהגות אוהדיהם (המאוד מאוד צעירים) לאחר שהם צעקו קללות כנגד שחקן של הקבוצה היריבה", כך נמסר מההתאחדות. "רציתי לומר משהו מיד לאחר המשחק, כי זה הטריד אותי", אמר מנג'ר אודינזה, פרנצ'סקו גוידולין, "אבל לא רציתי לשפוך שמן על המדורה והחלטתי להיות בשקט. למועדון כמו יובנטוס בו הכל יפה, במיוחד האיצטדיון הזה שנותן תחושה כאילו אתה לא באיטליה, זה מאוד מטריד לשמוע קללות כאלה בכל פעם שהשוער בא לבעוט כדור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער אודינזה ז'ליקו ברקיץ'. Valerio Pennicino, GettyImages
לא האמין שזה קורה לו. ברקיץ'/GettyImages, Valerio Pennicino

עוד ביובנטוס, ארתורו וידאל האריך היום את חוזהו במועדון עד קיץ 2017. החוזה הקודם שלו היה אמור להסתיים בקיץ 2016. בשבועות האחרונים עלו הערכות חוזרות ונשנות על כך שהצ'יליאני בן ה-26 יחתום על חוזה חדש ומשודרג והיום נכתב באתר הרשמי של המועדון: "יובנטוס שמחה להודיע שארתורו וידאל חתם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד 2017".

עוד נכתב בהודעה של האלופה האיטלקית: "מאז שוידאל הצטרף מבאייר לברקוזן בקיץ 2011, ההופעות הסנסציוניות שלו הפכו אותו לאחד מאהובי האוהדים והוא שיחק תפקיד חשוב בשתי האליפויות הרצופות ובסופרקופה בהם הקבוצה זכתה. ההשפעה של וידאל ברורה לכולם. ב-100 הופעות בכל המסגרות הוא כבש 32 שערים והיה לשחקן הכי פורה בעידן אנטוניו קונטה.

"תחת קונטה, הצ'יליאני משמש דוגמה לשחקן הקישור המודרני. מבחינה הגנתית, אף שחקן לא ביצע יותר תיקולים ממנו ומלבד חוש הריח שלו לשערים, הוא בישל את כמות השערים הגדולה ביותר בשנתיים וחצי האחרונות. החתימה של 'איל גווריירו' ('הלוחם') היום היא עוד פרק בקריירה היובנטינית שלו".

וידאל הרשים מאוד באליפות העולם עד גיל 20 ב-2007 ובאייר לברקוזן קנתה אותו מקולו קולו הצ'יליאנית תמורת כ-5.5 מיליון יורו. הוא הפך לאחד משחקני הקישור הבולטים בבונדסליגה ובקיץ 2011 יובנטוס רכשה אותו תמורת כ-11 מיליון יורו. הוא כאמור סייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות ובעונה שעברה נבחר ל"שחקן העונה" של הקבוצה. העונה יש לו 10 שערים ו-4 בישולים ב-20 משחקים בכל המסגרות.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
"החתימה של 'איל גווריירו'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully