וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל הררה יאמן את מקסיקו בגביע העולמי

"פיוחו" קיבל את המינוי הקבוע אחרי שהוביל את הנבחרת לשני ניצחונות על ניו זילנד בפלייאוף. הגרלת הבתים ביום שישי

ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל של מקסיקו הכריזה הלילה (בין שני לשלישי) על כך שמיגל הררה יהיה מאמן הנבחרת בגביע העולמי שיתקיים בקיץ הבא בברזיל. הררה הוגדר עד עתה כמאמן זמני, אבל אחרי שהוליך את "אל טרי" ל-3:9 על ניו זילנד בסיכום שני משחקי הפלייאוף ולהעפלה לגביע העולמי, ההתאחדות החליטה להפוך את המינוי שלו לקבוע.

הררה בן ה-45 שמכונה "פיוחו" ("הכינה"), היה המאמן הרביעי של מקסיקו מאז ספטמבר, אז חוסה מנואל דה לה טורה פוטר מהתפקיד בעקבות שרשרת של תוצאות לא טובות. פרננדו טנה שהחליף אותו עזב אחרי הפסד לארה"ב ו-ויקטור ווסטיץ' עמד על הקווים בשני המשחקים האחרונים בשלב הבתים האחרון של מוקדמות הגביע העולמי באזור הדרום ומרכז אמריקאי.

מקסיקו שהתקשת מאוד במוקדמות הצליחה לסיים במקום הרביעי ולעלות לפלייאוף, שם היא כאמור הביסה את ניו זילנד. הררה עדיין מאמן את קלוב אמריקה המקומית והוא יתפנה למשימה הלאומית אחרי שעונת האפרטורה תיגמר, בעוד כשבועיים. מנהל העל של נבחרות מקסיקו, הקטור גונסאלס אינאריטו, אמר הלילה: "אנחנו רוצים הכנה טובה לגביע העולמי. החוזה הוא בלי תאריך סיום, אנחנו רוצים המשכיות".

ביום שישי הקרוב (18:00, דיווחים חיים בוואלה! ספורט) הררה ושחקניו יידעו נגד מי הם ישחקו בגביע העולמי. הגרלת שלב הבתים תתקיים בבאהיה, ברזיל.

מיגל הררה מאמן נבחרת מקסיקו. AP
סוף סוף יציבות על הקווים של נבחרת מקסיקו. הררה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully