וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה הגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות

שער של אקסברד (32) הספיק למוליכה בדרך ל-0:1 ביבנה. 0:2 למכבי הרצליה על הפועל ירושלים, עפולה-אום אל פאחם 1:3

ברני ארדוב

המחזור ה-13 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. במוקד, הגדילה מכבי נתניה את הפער בפסגה בחזרה לשבע נקודות, אחרי 0:1 צנוע על מכבי יבנה. מכבי הרצליה עלתה למקום השני עם 0:2 על הפועל ירושלים, בעוד הפועל עפולה גברה על מכבי אום אל פאחם 1:3.

מכבי יבנה - מכבי נתניה 1:0

מוליכת הטבלה השיגה ניצחון חמישי ברציפות ונהנית מיתרון של שבע נקודות בפסגה. כ-2,500 צופים ראו את מכבי נתניה פותחת בסערה את המשחק בנס ציונה. ליאור ז?אן החטיא מקרוב, ערן לוי סובב בדקה ה-15 כדור חופשי לקורה, עד שבדקה ה-32 עידו אקסברד תפס את גיא סאלם רדום והפתיע עם בעיטה מ-20 מטרים לרשת. סאלם תיקן עם שתי הצלות לאחר מכן, בזמן שביציעים החלו עימותים בין קהלי שתי הקבוצות. המטווח של נתניה נמשך עם עוד כדור חופשי אדיר של ערן לוי שסאלם הדף למשקוף, אבל חצי השעה האחרונה הייתה בלחץ כבד של יבנה, כשבדקה ה-90 יניב אופיר ירה לקורה ואוהד לויטה הדף כדור חופשי של מאור פרץ. נתניה עברה עוד משחק בשלום, בדרך הבטוחה לליגת העל.

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. ברני ארדוב
מצא את הקורה, חגג בסיום. ערן לוי/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 2:0

הרצליה חזרה לעניינים אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, הודות לשערים של רגב וולך (35) ורפי עמוס (70). המארחת רושמת משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון, כששלושה מהם היו הפסדים, ובשבוע הבא היא יוצאת לנתניה.

הפועל עפולה - מכבי אום אל פאחם 1:3

עפולה קוטעת רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ופותחת פער של שמונה נקודות מהקו האדום, נועלת הטבלה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה. ריינשטיין קוין (23), מתן נחמני (47) ויובל שוואט (86) כבשו למנצחת, מאור עידה השווה זמנית (45).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רפי עמוס שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
יצאו מהתקופה הרעה. רפי עמוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully