וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 73:92 את ברק נתניה

ארז אדלשטיין ושחקניו שלטו ללא עוררין והביסו בחוץ את קבוצתו של בלינקו, שספגה הפסד שני רצוף. בראון קלע 22 לאדומים

המחזור התשיעי בליגת העל הושלם (הערב) במשחק בו הפועל תל אביב הביסה באולם ישורון את ברק נתניה 73:92 וחזרה למסלול הניצחונות אחרי שהפסידה במחזור הקודם להפועל ירושלים. לאדומים יש עדיין משחק חסר והם נהנו מיכולת מצוינת של קרלון בראון (22 נקודות ו-8 ריבאונדים) ו-15 נקודות של רביב לימונד בדרך לניצחון הרביעי שלה העונה.

ברק נתניה, מנגד, הסתבכה בתחתית עם הפסד רביעי העונה, ואחרי ההפסד הכואב למכבי חיפה במחזור הקודם, רובי בלינקו ושחקניו רושמים הפסד שני רצוף. בנתניה יודעים כי השבועות הקרובים טומנים בחובם רצף משחקים קשה מאוד, שכולל משחקי חוץ במלחה וברוממה ומשחק ביתי מול מכבי תל אביב, ועתה יהיה עליהם להתעלות כדי להימנע ממפולת.

ג'אמפ הפתיחה בין ברק נתניה להפועל תל אביב. ברני ארדוב
היה צמוד בפתיחה, אבל אחר כך זה המשחק נצבע אדום/ברני ארדוב

נתניה פתחה בחמישייה עם אלירן גואטה, אייל שולמן, ראשון פרימן, דוואן רובינסון וג'וליאן צמילס. הפועל תל אביב עלתה עם קרלון בראון, ג'וש אוונס, מתן נאור, רביב לימונד וג'סטין הארפר. אייל שולמן היה האיש של נתניה בדקות הפתיחה ושבע נקודות שלו העלו אותה ליתרון 12:13. האדומים החטיאו מחוץ לקשת (0 מ-5 ברבע) ונתניה הוליכה 18:19 אחרי עשר דקות משחק, כששולמן קולע 9 נקודות.

שחקן ברק נתניה אייל שולמן (שמאל). ברני ארדוב
להט ברבע הראשון עם תשע נקודות. שולמן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה היטב את הרבע השני עם נקודות של יונתן שולדברנד וקרלו בראון, ועלתה ליתרון 24:25. הזריקות של האדומים מבחוץ המשיכו להיכנס כשהארפר הוסיף שלשה והאדומים ברחו ל-24:30. בלינקו לקח פסק זמן אבל גם אחריו נתניה לא הצליחה לעצור את המתפרצות של האורחים, ג'סטין הארפר המשיך לצלוף וההפרש תפח ל-12. המארחת נתקעה על 10 נקודות בהתקפה, האדומים שמרו אזורית ונהנו מדקות טובות של קרלון בראון בהתקפה והפועל תל אביב השלימה מחצית ראשונה מצוינת בהתקפה כשהוליכה 35:49 בסיומה.

קרלון בראון הוליך את קלעי הפועל תל אביב בשני הרבעים הראשונים עם 12 נקודות, ג'סטין הארפר הוסיף 11. האדומים קלעו 14 מ-27 לשתיים ו-3 מ-9 לשלוש והורידו 18 ריבאונדים. את המארחת הוליך גוואן רובינסון עם 14, אייל שולמן קלע 9 לנתניה, כולן ברבע הראשון.

שחקן ברק נתניה ראשון פרימן (ימין). ברני ארדוב
הפועל תל אביב סגרה את הסל ברבע השני ולא אפשרה לראשון פרימן וחבריו נקודות/ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 0:6, ושחקני נתניה התעוררו עם סל של מילס. אבל הפועל תל אביב לא הורידה את הרגל מהדוושה, ובעזרת נקודות של מתן נאור וקרלון בראון היא טיפסה ל-20 הפרש. נקודות של ג'וליאן מילס ואלירן גואטה צימקו את התוצאה, אבל האדומים הוליכו בבטחה ברבע הזה והציכגו משחק קבוצתי מפרגן עם 16 אסיסטים ב-30 דקות. בסיום הרבע הוליכה הפועל תל אביב 53:70.

שחקן ברק נתניה ג'וליאן מילס (ימין) מול גארד הפועל תל אביב מתן נאור (שמאל). ברני ארדוב
ברבע השלישי האדומים לא הורידו את הרגל מהדוושה. נאור עוצר את מילס/ברני ארדוב

נתניה עלתה לרבע הרביעי בתקווה לפתוח חזק ולנסות לחזור למשחק, אבל למרות יכולת טובה של גוואן רובינסון, היא לא הצליחה לעצור את בראון בהגנה. לימונד שלח את אוונס להאלי הופ, האדומים עלו ליתרון 65:88 ונהנו מכל רגע. בסיום הפועל תל אביב ניצחה 73:92.

סטטיסטיקה

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון 20 נקודות, ג'וליאן מילס 17 ו-7 ריבאונדים, אייל שולמן ויועד בית יוסף 9 כל אחד, אלירן גואטה 7, ראשון פרימן 4, ניר כהן 3, יהוא אורלנד ודולב דראפיץ' 2 כל אחד, כן שותף דניאל דנינו.

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 22 נקודות ו-8 אסיסטים, רביב לימונד 15, ג'סטין הארפר 11, ג'וש אוונס 10, וינסנט קאונסיל 8, יונתן שולדברנד 7, טמיר אריאלי 5, כן שותפו גולן רוט, רום גפן, יותם שירן.

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון. ברני ארדוב
בלתי עציר. בראון/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ברק נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully