וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה העדיפה את דורטמונד, שאלקה מחרימה אותה

תחנת ZDF בחרה לשדר את משחקם של השוורצגלבן במחזור הסיום של ליגת האלופות, בשאלקה הודיעו: לא מתראיינים אצלם"

ברני ארדוב

סיפור מעניין מתחולל בימים האחרונים בגרמניה וממחיש היטב מהי יריבות בין שתי קבוצות ששונאות זו את זו.

הכול החל כאשר תחנת הטלוויזיה הגרמנית, ZDF TV הודיעה כי במחזור האחרון של ליגת האלופות היא מעדיפה לשדר את משחקה המכריע של סגנית אלופת אירופה בורוסיה דורטמונד, בחוץ מול מארסיי הצרפתית ולא את זה של היריבה הכי גדולה של השוורצגלבן, שאלקה השכנה. גם לשאלקה מצפה משחק מכריע וגם היא, כמו דורטמונד, חייבת ניצחון על מנת להעפיל לשלב הבא. היא תארח את פ.צ. באזל השוויצרית.

לתחנת ZDF יש זכויות לשדר משחק אחד של קבוצה גרמנית בכל מחזור של ליגת האלופות והמנהל הספורטיבי של התחנה, דיטר גרוסויץ הסביר את הבחירה: "לדעתנו, הגורל של דורטמונד מרתק ומעניין יותר עבור הצופים שלנו. הכדורגל של דורטמונד אטרקטיבי יותר מזה של שאלקה והרייטינג שלנו עולה בהתאם".

הורסט אלדט ג'נרל מנג'ר שאלקה. Boris Streubel, GettyImages
בשאלקה לא מוכנים לוותר. הורסט אלדט, הג'נרל מנג'ר/GettyImages, Boris Streubel

בשאלקה, מיותר לציין, ממש לא אהבו את ההחלטה והם הכו בחזרה. בשבת בערב ניצחה הקבוצה 0:3 את שטוטגרט, אולם בניגוד למקובל, שחקניה לא העניקו ראיונות בסיום המשחק לתוכנית סיכום המחזור של ZDF והג'נרל מנג'ר של שאלקה, הורסט אלדט, עקץ בחזרה: "הסיבות שהציגה תחנת הטלוויזיה לא מקובלות עלינו. לא מצאנו את התחנה שלהם אטרקטיבית מספיק כדי לקבל ראיונות מאיתנו. עכשיו יהיו להם רק ראיונות מהמפסידים. אני מצטער שזה המצב, אבל מנקודת מבטנו, המשחק שלנו יותר מעניין מזה של דורטמונד".

בעיתונות הגרמנית נכתב שלמרות ש-ZDF כנראה עשתה טעות בדרך הטיפול שלה במקרה, מי שתפסיד מהמלחמה הזו בסופו של דבר תהיה שאלקה. גרוסויץ ניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "בתחילת השבוע הבא אדבר עם שאלקה ועם ההתאחדות כדי לפתור את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully